1600 lóerő és nyitott tető: így búcsúzik a Bugatti négyturbós W16-os motorja
A Bugatti stílusos módját választotta a legendás erőforrástól történő búcsúzásnak, íme egy Chiron-alapú vadonatúj roadster.
A Bugatti stílusos módját választotta a legendás erőforrástól történő búcsúzásnak, íme egy Chiron-alapú vadonatúj roadster.
A limitált szériás Divo még a hiperautókban igen gazdag Monacóban sem számít mindennapos látványnak.
A hivatalos bemutató is jön pár nap múlva.
A belső égésű motorok királyának karrierje véget ér ugyan, de a legendája biztosan tovább él.
A Bugatti Chiron Super Sport 300+ végsebességét alaphelyzetben 440 km/h-ra korlátozzák.
Nem feltétlenül kell Dubajig autóznunk akkor, ha igazán különleges és ritka autócsodákkal ismerkednénk meg közvetlen testközelből.
Egyben ez az első alkalom, hogy a márka logóját valódi arannyal készítették.
A limitált szériás Chironokkal garantáltan nem találkozhatunk majd minden második utcasarkon.
Az 1600 lóerős Centodieci 13,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 300 km/h-ra.
A férfi 1500 lóerős Bugatti Chironját próbálta ki egy német autópálya-szakaszon, majd videót posztolt róla.
Összesen negyven darab készül belőle.
A Centodieci nem lesz túl gyakori látvány az utakon, hiszen mindössze tíz példány készül belőle.
Ez nem az a szint, amikor a manuális vagy digitklíma kérdésen gyötrődik valaki.
A 350 km/h végsebességű sportkocsi hátsó gumijaival gondok adódhatnak.
Nagyjából 1000 lóerővel szerényebb a teljesítménye, mint egy Veyronnak.
A horvát garázscégből lett Rimac elektromos szuperautó-gyártó nemrégiben egyesült a Bugattival.
Megkezdi a működését a Bugatti-Rimac vegyesvállalat, a Volkswagen leányvállalata, a Porsche keddi bejelentése alapján.
Nem kis összeg, azonban ez a ritka hipersportkocsi 0 kilométeresen ennél is többe kerülne.
A francia Bugatti autógyártó egyik legsikeresebb típusára emlékezik, Jean Mabille autóversenyző győzelmének századik évfordulóján. A Type 13 egyik hegyi versenyét megismételve a Chiron Pur Sport is leküzdötte a Földközi-tenger feletti kanyargós szakaszt.
Az olyan rutin apróságok, mint az olajcsere több mint 20 ezer euróba kerülnek.