A Bugatti kitart a 16 henger mellett
Immár hivatalos, hogy a Bugatti következő hipersportkocsijában is 16 hengeres motor lesz.
Immár hivatalos, hogy a Bugatti következő hipersportkocsijában is 16 hengeres motor lesz.
A szuperautót egy teljesen új hibrid modell váltja fel.
Nem világos, miért választották ezt a nevet?
Ez a modell még a francia hiperautógyártó gyártmányai közt is egészen különleges.
Az elzászi gyártó most Louis Chiron monacói győzelmére utaló verzióval jelentkezett.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos új hipersportkocsi hibrid hajtáslánccal fog támadni.
Csodásan öblös hangorkán egy olyan autóból, amelyből alig pártucatnyi készül majd.
A svéd manufaktúra első modelljének 20. születésnapjára készült sportautóban kuplungos kézi-, illetve kényelmes automata váltó is található, és minden egyes kilogrammra jut egy-egy külön lóerő. Az emberileg igen közvetlen cégalapító tulajdonos tárta fel nekünk a többek közt magyarok által is fejlesztett CC850 ajtaját.
Luis Chiron, akiről a jelenlegi Bugatti modellt elnevezték szintén Monacóban született.
Ebből az autóból összesen tíz példányt gyártottak, persze hogy Ronaldóé az egyik.
Akár a Bugatti múzeumi darabja is lehetne, de inkább elárverezik.
Az új Volkswagenek formatervéért a Bentley eddigi fődesignere lesz felelős.
A többi sport- és luxusmárkához hasonlóan a Bugatti is kiváló évet tudhat maga mögött.
Az autók végsebességének egyre magasabb szintre történő emelésének története közel 125 éves múltra tekint vissza.
A Centodieci garantáltan nem jön majd gyakran szembe az utakon, hiszen kevesebb mint tucatnyi példány készült belőle.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
Műszakiztatás közben készültek róla képek.