Felháborodást keltett a Chanel luxusbumerángja
Az egyik kommentelő szerint a 300 ezer forintos bumeráng "a kulturális érzéketlenség netovábbja".
Az egyik kommentelő szerint a 300 ezer forintos bumeráng "a kulturális érzéketlenség netovábbja".
Ennyiért dobta piacra ugyanis a Nordstrom a műsárral összekoszolt farmert.
A félévente változó divatirányzatok, a márkák és márkautánzatok özönében bonyolult játék a külsővel kommunikálni, de aki a megfelelő dress code-ot használja, annak kezében hatalmi eszköz lehet a megjelenés.
A szépség megítélése ugyebár meglehetősen szubjektív dolog, mindenesetre megkockáztatjuk kijelenteni, hogy ez az új járgány igen messze van a "szemrevaló" kategóriától.
A négykarikás német prémiumgyártó egy újabb modelljének gyártását hozza el hazánkba.
A divatmagazin élére a ghánai születésű Edward Enninful került, aki augusztus elsejétől veszi át a posztot.
A Manchester United és az angol válogatott egykori kiváló focistája visszavonulása óta is szem előtt van. Például divatcikkeket reklámoz, és továbbra is állandó szereplő a bulvármédiában. Ha bárhol megjelenik, akár személyesen, akár fotón vagy videón, abból jócskán van anyagi haszna.
„Vegyél Amerikában gyártott termékeket, alkalmazz amerikai munkaerőt!” – üzente beiktatási beszédében Donald Trump a fogyasztóknak és a vállalkozóknak. Egyszóval valamennyi honfitársának. De miközben ezek a szavak elhangzottak, 50 tonnányi divatcikk hajózott Kínából amerikai kikötők felé.
A Concept Eyewear kézzel készített szemüvegeivel a szinte nem is létező piaci résbe talált bele, nem egészen tíz hónap után háromszoroznia kellene a termelést csak ahhoz, hogy a magyar keresletet lefedje. Ám az indulás nem volt könnyű.
A néhány napja a PSA-nak eladott Opel máris elhozta Budapestre az új kompakt városi SUV modelljét.
A szpotot egy magyar származású fotóművész készítette, az unokatestvérei a főszereplők, megjelenik benne a Gellért fürdő és magyarul is beszélnek benne.
Vesztésre áll a hamisítók és kalózkodók elleni küzdelem világszerte. Leginkább a luxus termékeket, bőrárukat, játékokat és gyógyszereket hamisítják.
Az asztal, a hűtő és a számítógép helyett most már magunkra is ragaszthatjuk a színes post-iteket, a londoni Fashion Weeken legalábbis ez történt.
A francia nők öltözködési és vásárlási szokásai mindig is irányadóak voltak. Ezért is lehet fontos az az új trend, hogy a divatban is hódítanak a „fapadosok”. A készruhát forgalmazó francia cégeket tömörítő szövetség adatai szerint főleg a fiatalabb korosztályoknál látványos a kiadások visszafogása.
A jellegzetes stílusú divattáskákat jelentő Zoe Phobic márka 27 éves alapító tulajdonosa, Szimon Ágnes Nóra egy adott ponton úgy döntött: magyar kollégái jelentős részével szemben nem hajlandó túlárazással presztízst teremteni a márkának, és megpróbálja az iparművészetet visszahozni az átlagember életébe.
A szólás, hogy nem a ruha teszi az embert, az amerikai elnökök feleségére csak mérsékelten igaz.
Obama elnök mai leköszönése a first lady búcsúját is jelenti: Michelle Obamát pedig annyira szerették az amerikai divatipar meghatározó szereplői, hogy most hálálkodó kézzel írt levelekkel búcsúznak tőle.
A vastag fonalból kötött, óriásszemű sálak és takarók néhány éve világszerte lázban tartják a lakásdekorosokat és a kézműves kötögetőket. A trendben Magyarországon is többen meglátták az üzleti lehetőséget, azonban nem éltek vele olyan ügyesen, mint egy ukrán lány, akinek márkája már a tengerentúlon is hódít. De mit tudnak Ukrajnában, amit itt nem?