Egy kis francia luxus: itt az új DS 3
A Citroënből a közelmúltban kivált luxusmárka legkisebb modellje kívül-belül megújult, elektromos változata pedig erősebb és nagyobb hatótávú lett.
A Citroënből a közelmúltban kivált luxusmárka legkisebb modellje kívül-belül megújult, elektromos változata pedig erősebb és nagyobb hatótávú lett.
A VW konszern legfrissebb modellje nem annyira szépségével, hanem inkább fejlett technikájával és tágas utasterével hódít.
Turbó nincs benne, ellenben a hátsó kerekeit egy-egy külön villanymotor hajtja.
A bajor gyártó flexibilis új elektromos autó platformja akár négy villanymotort is felvonultathat.
Elegendő mindössze 15 perc ahhoz, hogy az újdonság akkumulátorát 10-ről 80 százalékra töltsük fel.
A Vision GT a 65 évvel ezelőtti 1100 OHC roadsternek állít emléket.
A Ford dobozos újdonsága számos különböző hajtáslánccal, alapáras 5G modemmel debütál a piacon.
Az ötszemélyes új crossover hipersportkocsikat megszégyenítő menetdinamikával támad.
A gyártó következő generációs villanyautóit a jelenlegi modelleknél jelentősen gyorsabban lehet majd tölteni.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
A GAC újdonságának teljesítménye bőven meghaladja az 1200 lóerőt.
A sorozatgyártású személyautók közül jelenleg ez a modell rendelkezik a legjobb aerodinamikai adottságokkal.
A francia gyártó új villanyautóival az ígéretek szerint több mint 400 kilométert meg lehet tenni egy töltéssel.
A komoly terepgumikkal felvértezett újdonsággal hangtalanul lehet legyűrni a legkomolyabb terepakadályokat is.
Ha kerekenként egy-egy motor, akkor értelemszerűen csakis elektromos hajtásról lehet szó.
Megérkezett az amerikai gyártó széles rétegek számára szánt új kompakt elektromos szabadidő-autója.
Minden jel arra mutat, hogy a Taycan hamarosan egy nagyobb testvérmodellt fog kapni.
A Maserati GranTurismo Folgore a Porsche Taycan Turbo S-nél is jobban gyorsul 0-ról 100-ra.
Az újdonságból az első hét évben közel 260 ezer példányt terveznek legyártani.