szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Ford dobozos újdonsága számos különböző hajtáslánccal, alapáras 5G modemmel debütál a piacon.

A Ford bemutatta a teljesen új Transit Customot, amely turbódízel, benzines plugin hibrid és tisztán elektromos hajtásláncokkal rendelhető.

Az L1 és L2 hosszúságú, H1 és H2 magasságú változatokban készülő újdonság EcoBlue dízelmotorjai kiviteltől függően 110, 136, 150, illetve 170 lóerősek. A kéziváltó hat-, a nagy hatékonyságú automata egység nyolc fokozattal rendelkezik, ezenkívül pedig az új összkerék-hajtás mellett sem mehetünk el szó nélkül. Az automata váltós összkerekes verzió maximum 2,5 tonnát vontathat.

Ford

A plugin hibrid verzió hajtása a Kugából lehet ismerős. A 2,5 literes Atkinson ciklusú benzinmotorra épülő zöld rendszámos modell 11,8 kWh kapacitású akkumulátorral és 57 kilométeres e-hatótávval bír, valamint 2,3 kW-os teljesítményt biztosít a rácsatlakoztatott különböző elektromos berendezések számára.

Ford

Az elektromos kivitel 217 lóerős teljesítménye mellé 415 Nm-es nyomaték társul, a 74 kWh kapacitású akkumulátor a WLTP-szabvány szerint 380 kilométeres hatótávolságot biztosít és maximum 125 kW-tal tölthető.

Ford

A műszerfalat a Sync 4 szoftvert futtató 13 colos érintőkijelző uralja, és alapáras tétel az 5G modem.

Ford

Az egyelőre ismeretlen árú, Törökországban gyártott új Ford Transit Custom első példányait a jövő év közepén szállítják majd le.

Ford
Ford

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!