„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Érkezőben a bajor gyártó vadonatúj kompakt elektromos modelljei.
A BMW nemrégiben nyugdíjaztatta 250 ezer példányban legyártott elektromos kisautóját, az i3-ast. A típusjelzés Kínában ugyan tovább él a nyújtott tengelytávú elektromos 3-as szedán formájában és nemrégiben feltűnt a színen a kompakt elektromos crossoverek piacán versenyző iX1, de az i3 valódi utódjáról egyelőre keveset lehet tudni.
Jól értesült források szerint a BMW-nél jelenleg NB0 kódnév alatt fejlesztik a 2027 végén gyártásba küldendő vadonatúj i1-es modellt, melynek kicsit nagyobb testvérmodellje, az NB8 kódnevű i2 várhatóan 2028 nyarán startol majd el. A két újdonság a tervek szerint 2035-ig lesz kapható.
A BMW i1 és i2 a bajor gyártó sokat rebesgetett új elektromos platformjára, a 2025-ben debütáló Neue Klasséra épül, és a jelenlegi 1-es, illetve 2-es modellek elektromos utódjának lesz tekinthető.
Az iX1 szabadidő-autó második generációja 2027 nyarán debütálhat, és a legfrissebb pletykák arról szólnak, hogy a hagyományos hajtásláncú X4 nem kap utódot, helyét pedig az elektromos iX4 veszi majd át a termékpalettán.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
A tanárok bérét meg kellene háromszorozni, de Mészáros Lőrinc vagyonát csak egyszet lehet elvenni.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
Egyelőre nincs új időpont.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.
Újabb divattrendet teremtene az aranylabdás portugál támadó?