WTF: így katapultál a hegyomlásnyi Hummer villanyautó
A GMC különleges rajtelektronikát szerelt környezettudatosnak mondott monstrumába.
A GMC különleges rajtelektronikát szerelt környezettudatosnak mondott monstrumába.
A tuning ezúttal nem a turbónyomás növeléséről és a sportkipufogó beszereléséről szól.
A különböző régiókban jelentősen eltérnek a villanyautósok töltési szokásai. Magyarországon egyelőre elégségesnek tűnik a hálózat, ám kevés a jele annak, hogy a szolgáltatók felkészültek az igények minden bizonnyal nagyon gyors megugrására.
Folyamatosan kényeztet és lesi minden kívánságunkat. Ügyel arra, hogy semmi se zavarja meg a nyugalmunkat. És egy óvatlan pillanatban nyakcsigolya roppantással kísért agyvelő zsugorítást eszközöl rajtunk. Teszten az iX M60, a a valaha készült legnagyobb nyomatékú BMW.
A több mint 650 lóerős újdonság csúcsmodelljébe 150 kWh kapacitású akkumulátor kerül.
A három motorral felvértezett újdonság kevesebb mint 2 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
Az elfogások gyorsan végrehajthatók az újdonsággal, az aksi feltöltése viszont kicsit több időt vesz igénybe, mint egy teletankolás.
A Ford prémiummárkája stílusos módon ünnepli meg fennállásának 100. évfordulóját.
A BMW M GmbH nemcsak szupererős benzines autókkal, hanem izgalmasnak ígérkező villanyautókkal is ünnepli fennállásának 50. évfordulóját.
A Lucid Motors azokra is gondol, akik esetleg picit lomhának találják a 0-ról 100-ra 2,5 másodperc alatt felgyorsuló aktuális villanyautó csúcsmodellt.
Alapáron 4 hengert és lágyhibrid technikát virít a sportos kivitelben biturbó 6 hengeres élvezeteket nyújtó Grecale, melynek műszerfalán olyannyira új szelek fújnak, hogy már a mutatós óra sem analóg.
Az újdonság szupersportos csúcsmodelljének teljesítménye a 700 lóerőt is elérheti.
A német gyártó az EQE SUV-nak elsőként az utasterét tárta közszemlére.
Ki mondta, hogy a Brabus csak a benzinpusztító Mercedesek tuningjához ért?
Megkezdődött az 50 millió forint feletti alapárú EQS SUV hazai forgalmazása.
Eddig még egyetlen sorozatgyártású elektromos autó sem ért körbe olyan gyorsan a Nordschleifén, mint a Taycan Turbo S.
Sok tízmillió töltőre lesz szükség ahhoz, hogy a következő évek villanyautó-forradalmát táplálni lehessen. Pezseg a piac; az új modellek már azt is lehetővé teszik, hogy a kocsitulajdonosok eladják az akkumulátorukban lévő áramot.
Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az EQS-nél eggyel kisebb méretben támadó új luxus elektromos autó, az EQE sportos hangvételű AMG verziója. Erőből és lábtérből nincs hiány, de az E-osztály stílusa és egyedi karaktere mintha odaveszett volna.
A bajor gyártó újdonsága azoknak készült, akik manapság fura módon egy egészen "autószerű" elektromos modellt szeretnének beállítani a garázsukba, és nem egy szimplán csak nagyon erős, felfújt gombóc néma SUV-ot.
Ha sokat süt a nap, hetente csaknem 250 kilométernyi extra hatótávolságot is kaphatunk.