„Mint akit egy vitrinbe kiállítottak” – kerekesszékesek tesztelték a 3-as metró felújított állomásait
Túl nagy a távolság a peron és a metró között a 3-as vonal állomásait tesztelő kerekesszékesek szerint.
Túl nagy a távolság a peron és a metró között a 3-as vonal állomásait tesztelő kerekesszékesek szerint.
A munkálatokat szerdán jelentették be, egy nappal később viszont lemondták. Nem tudni, mikor pótolják be.
Az ország egyik legértékesebb agráripari komplexuma 2021 tavaszán került a Jövő Nemzedék Földje Alapítvány kezébe, amelynek kuratóriumi elnöke Lázár János.
Ha minden a tervek szerint halad, az év végére elkészülhet az átkelő útpályája.
Egy bizalmas, de kiszivárgott jelentésből kiderül: rossz állapotban van és a rozsda eszi az Eiffel-tornyot, de egy tisztasági festéssel akarják letudni a problémákat az Olimpia előtt.
Az állami tulajdonú társasházi lakások értékesítése a kilencvenes években jól jött ugyan a benne lakóknak, de az ingatlannal együtt a ház állapotáért való felelősség is az ő kezükbe került. Anyagi és szervezési okokból azonban a legtöbb budapesti bérházban az elmúlt években elmaradtak a felújítások. Az önkormányzatok a pályázatíráson kívül nem sokat tehetnek, életveszély esetén a fővárosi kormányhivatal intézkedhet, és a helyreállításon kívül akár még a bontást is előírhatja.
Eredménytelen lett a kivitelező kiválasztására kiírt közbeszerzés, tovább pusztul a 2007-ben bezárt komplexum.
Hárommilliárd forinttal túllépték az előzetesen megállapított keretet a dél-dunántúli régióban beadott a napelemes pályázatoknál. Más régióban azonban maradt még bőven ki nem használt keret, ahonnan ki tudják pótolni.
A képviselő szerint a polgármester azt mondta a lakóknak, hogy keressenek maguknak másik lakást.
Az átkelőt még az idén átadják a forgalomnak.
Az ősztől felléphet a Fővárosi Önkormányzat a patinás bérházakat eltakaró, általában szabálytalan épülethálók ellen, de ez önmagában még nem garantálja a jogsértő állapotok sikeres felszámolását.
Az eseményen részt vett Karácsony Gergely jelenlegi és Tarlós István volt főpolgármester is.
A szállóra műemléki rekonstrukció vár, de előtte az 1970-es években hozzátoldott szárny helyén felhúzzák a Mathias Corvinus Collegium debreceni központját.
Szombattól már a Kálvin térig járnak a metrószerelvények.
A kormánymédia most azért támadja a főváros vezetését, mert zebrák kerültek a Blaha Lujza térre, szerintük ezek okoznak hatalmas dugókat. Karácsony előtt azonban volt valaki más is, aki zebrákat akart a Blaha Lujza térre: Tarlós István. A VEKE azzal védte meg a döntést, hogy "a budapestiek nem vakondok".
A kormányhivatal háromcsillagos, hatvanszobás szálloda, illetve egy 204 ágyas diákszálló kialakítására adott engedélyt.
A kormánypárti frakció vezetője azt tanácsolta a polgármesternek, hogy az Európai Unióhoz is forduljon támogatásért.
A Nagyvárad térnél azonban a szerelvények nem állnak meg.
Azt nem árulják el, hogy mennyibe került a ház kibővítése és felújítása.