Felnyitották a Notre Dame alatt talált két ólomkoporsót, kiderült, kiket rejtenek
Egy egyházi személy és egy névtelen fiatal férfi személy maradványait rejtette a Notre-Dame alatt talált két koporsó.
Egy egyházi személy és egy névtelen fiatal férfi személy maradványait rejtette a Notre-Dame alatt talált két koporsó.
A kormányközeli média a költségeken és egy mosdón próbál fogást találni, de az elejétől tudni lehetett, hogy a Blaha Lujza tér felújítása fejfájást fog okozni Karácsony Gergelynek – mégsem lehetett tovább halogatni. Másfél évvel az önkormányzati választások előtt minden ilyen volumenű átadás a főpolgármester malmára hajtja a vizet, akinek először az ellenzéken belül kell maga mögé állítania az embereket, csak utána jöhet a Fidesz legyőzése – ebben pedig a vécéhiszti jellegű ügyek is inkább előnyére, mint hátrányára válnak.
Szabadtéri eseménnyel ünnepli a főváros, hogy befejeződik a forgalmas tér felújítása.
Az utolsó simításokat végzik a kívül-belül felújított Róheim-villán, ahol 1918-ban Tisza István volt miniszterelnököt meggyilkolták, és most ez a Corvin-lánc kitüntetést adományozó testület otthona. Nagy sürgés-forgás nem várható, mivel utoljára 2019-ben üléseztek és új kitüntetett sem volt 2018 óta. A székházban lesz zene- és szivarszoba, tízmilliós zongora, sok bútor, és 72 műtárgyat is vesznek.
Felújították a köztársasági elnöki rezidenciát Novák Katalin részére, a munkálatokra hétszer annyit költöttek mint legutóbb, Áder János beköltözése előtt. Az épületben lesz mozi-, zene- és sminkszoba is.
A következő hetekben helyreállítják a Clark Ádám téren a körforgalmat.
Nem maradéktalanul elégedettnek azok, akik építkeznek vagy felújítanak Magyarországon: 21 százalékuk szenvedett kárt a kontár kivitelezők miatt, az átlagos kárérték egy kisebb fürdőszoba is felújításra is elég lenne, derül ki egy felmérésből. Az építőipari bizalmi index ennek megfelelően közepesen alakul, és a megrendelők túlnyomó többsége borúlátó.
Budapest már Tarlós István idején sem tudott mit kezdeni a HÉV vonalaival, ezért a magyar állam, konkrétan a MÁV 2016. november 1-én átvette a fővárosi gyorsvasúti rendszer üzemeltetését. Az ezt követő öt évben semmit sem fejlődött a HÉV-üzem, és most úgy néz ki, hogy még legalább tíz évig velünk maradnak a jelenlegi HÉV-vonalak, és az ott közlekedő járművek is, miközben pár milliárd már így is elment a semmire.
Újabb szakasza zárult le a Nyugati pályaudvar felújításának, használatba vehetik az utasok a megszépült Márványcsarnokot és a Ceglédi folyosót – adta hírül a MÁV.
Lehetséges, hogy a kocsikat nem engedik fel többé a hídra.
Tesztidőszakokban fogják később korlátozni a forgalmat, hogy lássák, fel tudják-e úgy újítani teljesen a rakpartot, hogy annak forgalmát ne lehetetlenítsék el teljesen.
A BKK felújította a VI. kerületi Podmaniczky utca Teréz körút és Bajcsy-Zsilinszky út közötti szakaszát: szélesebb lett járda, új fákat ültettek, és van, ahol a közvilágítást is lecserélték.
A főpolgármester szerint meglepő, mennyire hasonlít a valódira.
A munkálatok várhatóan november közepéig tartanak majd.
A NER kedvelt szobrászától rendelt alkotások elhibázott paraméterei miatt már most nagyjából 30 millióval ugrottak meg a költségek, amit végső soron az adófizetők csengetnek ki.
Csütörtökön hirdettek eredményt a cívisváros híres egykori fogadó, majd szállóépületének felújítására kiírt tervpályázaton, e szerint a Napur Építésziroda tervei szerint fognak megkezdődni a munkálatok.
A munka 2023 végére fejeződhet be.
Az épület jövő tavaszra készülhet el.
Egy hónapon belül megnyitják a hidat a buszok, a taxik és a bringások előtt, a továbbiakról később döntenek.
A Bankmonitor szakértői szerint a jelenlegi gazdasági helyzet egyáltalán nem garantálja, hogy valamennyi ma elérhető kedvezménnyel találkozni fogunk jövőre is.