A Wizz Air motorgondok miatt függeszti fel 21 romániai járatát
Ez a kolozsvári, a marosvásárhelyi és a temesvári repülőteret is érinti.
Ez a kolozsvári, a marosvásárhelyi és a temesvári repülőteret is érinti.
Elkezdtünk gyengülni.
Nagy szerencse, hogy mindez egybeesik az üzemanyag-forgalmazók „célkitűzéseivel” is.
A jegyértékesítés rövidesen megkezdődik.
Március végétől minden webshop köteles a Magyar Postát is felajánlani az áruja kiszállítására. A versenypiacot torzító paragrafus nem egyértelmű, a kormány hallgat.
Sokan képzelik azt, hogy a mesterséges intelligencia felgyorsítja a gazdasági fejlődést, de ahhoz, hogy ez megtörténjen, a döntéshozóknak szembe kellene nézniük a nagy fenyegetésekkel: klímaváltozás, globális járványok, USA-Kína hidegháború és valódi háború Ukrajnában, illetve a Gázai övezetben. Davosban a világgazdasági fórumon ez a szembenézés nem sikerült - állapítja meg Nouriel Roubini, aki már évtizedek óta jár oda, de észrevételeit csak ritkán veszik figyelembe.
A gazdaságkutató szerint ezt a tavalyi fogyasztási adatok is bizonyítják.
Az energiaminiszter a szivattyús-tározós erőművekről is beszélt, azt mondta, itthon is kell belőlük legalább egy, és az erről szóló megvalósíthatósági tanulmány várhatóan még idén elkészül.
A decemberi adat durva, itt a munkanaphatástól megtisztítva is 8,7 százalékos a visszaesés az egy évvel korábbihoz képest.
A december már nem volt ennyire drámai, itt 0,2 százalékos volt a visszaesés 2022 utolsó hónapjához képest.
Hozzátette Fazekas Sándor a vagyonnyilatkozatához azt a pár nullát, ami még hiányzott.
Európában és Ázsiában rosszabb lehet a gazdaság idei helyzete, mint ahogy eddig várták, az Egyesült Államokban sokkal jobb. Az áremelkedés szinte mindenhol lefékez, de azért akad ország, ahol megismerhetik a 250 százalékos inflációt – áll az OECD friss jelentésében.
A kínai Evergrande 300 milliárd dolláros csődje hitelválságot válthat ki a világban. Tavaly a Crédit Suisse és három amerikai regionális bank jutott csődbe elsősorban az ingatlanhitelezés miatt – emlékeztet a CNN gazdasági rovata.
Nem mindenhol fogadják tárt karokkal a maxi-Dubaj megépítésére készülő arab befektetőt, Mohamed Alabbart, aki az egyik legfajsúlyosabb munkatársát vitte most be magyarországi cégébe, jelezvén, hogy az itteni beruházási terveiben maximálisan bízik.
Egy szankciós kiskaput kihasználva minden huszadik brit repülőjárat orosz eredetű kerozinnal repül.
Ahogy azt a jogszabályok is megkövetelik, a vendégmunkásokat kétéves határozott idejű szerződésekkel foglalkoztatják, akit kirúgnak, annak ki kell fizetni a teljes szerződéses időre a bérét. Ráadásul a kormány mindent megtesz, hogy a vendégmunkások pusztán biorobotként dolgozzanak – aztán (mű)felháborodik, ha egy cég a nagyobb teljesítményt nyújtó dolgozót tartja meg. A vendégmunkások egyébként leginkább olyan betanított munkákat végeznek, amikre alig lehet hazai dolgozót találni.
Egyre inkább luxuscikké válik az olívaolaj: itthon az egyik legnépszerűbb típusnak két éve 2900 forint volt literje, mára 6900 forintért árulja az egyik kereskedő úgy, hogy a haszonkulcsa közben alacsonyabb lett. Az áremelkedés folyamatos, de vajon ki vesz majd meg 8-10 ezer forintért fél liter olajat? Abban, hogy kilőtt az olívaolaj, nemcsak az éghajlatváltozás játszik szerepet, az okok között más is van. Innen nézve nem csoda, ha lopják és hamisítják.
Egy belga tévének nyilatkozott a miniszter, ahol nem kérdeztek alá.
Lehet olyan időszak, mikor ugyanazt a terméket kétfajta csomagolásban és kétfajta árcímkével – betétdíjjal és anélkül - is megtalálja majd a vásárló a polcokon.
Jelenleg 600 forint fölött van a benzin literenkénti ára.