Váltóláz: nagyobb végsebességű, kisebb fogyasztású villanyautók jönnek
A tisztán elektromos működésű autók egy új váltónak köszönhetően hamarosan sokkal jobbá válhatnak.
A tisztán elektromos működésű autók egy új váltónak köszönhetően hamarosan sokkal jobbá válhatnak.
Az e-tron sportosra hangolt változatát a jelek szerint már javában tesztelik a Nordschleifén.
Elon Musk szerint senki sem fog csalódni az érkezőben lévő elektromos sportkocsiban.
Az egy ideje már hazánkban is kapható divatterepjáró hatótávolsága egyelőre még nincs a Teslák szintjén.
A Hyundai tisztán elektromos meghajtású divatterepjárója korrekt hatótávval rendelkezik és állami kedvezménnyel már nem is kerül túl sokba.
A toplista élén egy Hyundai tanyázik, mellyel valós felhasználási körülmények mellett 400 kilométernél többet lehet megtenni egy feltöltéssel.
Japán segítséggel támad a legújabb kínai elektromos autó, melyért hazai piacán körülbelül annyit kell fizetni, mint egy benzinmotoros normál kompakt autóért.
Több mint kétszeresére nőhet a Kia új generációs Souljának hatótávolsága, legalábbis erről tanúskodik egy nemrég készített kémfotó.
Ismeretlen márkanév és homályos ígéretek, de augusztus elején minden titokra fény derülhet.
Megfelelő útvonalválasztással és óvatos pedálkezeléssel sikerült elérni ezt az igen komoly hatótávolságot.
A japán prémium márka hamarosan elő fog rukkolni egy tisztán elektromos hajtásláncú új autóval.
Az új autókat vásárlók közül sokakat nem igazán képesek meggyőzni az elektromos autók.
Az autósokat arról is megkérdezték, melyik márka jut eszükbe az elektromos autók kapcsán. Nem túl meglepő a válasz.
Soha egyetlen elektromos autó sem tudott még ekkora távolságot megtenni egyetlen feltöltéssel, pláne nem egy busz. Idén már be is veszik az utcákat.
Minden jel arra mutat, hogy a bajor gyártó kiemelt figyelmet szentel a villanyautózásnak.
Sokan nem gondolnák, hogy messze nem az USA és nem is Európa a villanyautók legnagyobb piaca.
Mutatjuk, hogy olvasóink szerint mennyit kell tudni elmennie egy elektromos autónak egy feltöltéssel.
Az eddigi 170-ről 340 km-re növeli a hatótávolságot az új japán csodaakkumulátor. 2020-tól kezdhetik gyártani.
Az olasz tulajdonosa minden eddiginél nagyobb távolságot autózott ki a Tesla Model S-ből. Az eredmény alapján Budapestről Stuttgartba vagy Firenzébe is simán el lehetne jutni.
Ma már nem is lehet kérdés, hogy az autózás jövőjét az elektromos (és önvezető) járművek jelentik. Ennek megfelelően nem is nagyon van olyan gyártó, amely ne fejlesztene ilyen vonalon, a tisztán elektromos hajtású modellek szép sorban jelennek meg a szalonokban és az utakon. Egyelőre úgy tűnik, Magyarország a használt e-autókkal veszi majd ki a részét a forradalomból. A kérdés csak az: megéri használt elektromos autót vásárolni?