Kémfotókon az Audi 640 lóerős új villanyautója

Az e-tron sportosra hangolt változatát a jelek szerint már javában tesztelik a Nordschleifén.

  • hvg.hu hvg.hu
Kémfotókon az Audi 640 lóerős új villanyautója

Az Audi idén tavasszal kezdte meg első igazi villanyautójának, a hazánkban 28 millió forintos alapárú e-tronnak a kereskedelmi forgalmazását. Ez a divatterepjáró kategóriás, 95 kWh-s akkumulátoros elektromos autó 408 lóerős maximális teljesítménnyel, illetve 664 Nm-es csúcsnyomatékkal rendelkezik, ami 5,7 másodperces 0-100-as szintidőhöz elegendő, a végsebesség pedig elektronikusan 200 km/h-ra van korlátozva.

Érkezőben a típus sportosra hangolt új változata, az alábbi kémfotók tanúsága szerint már javában tesztelt e-tron S, mely az előzetes információk alapján kettő helyett immár három villanymotorral rendelkezik.

Az elöl egy, hátul két e-motoros újdonság teljesítménye a 640 lóerőt is elérheti, ami az eddigieknél jelentősen jobb menetteljesítményeket biztosíthat, azt viszont nem tudni, hogy az e-tron sokak által kritizált 328 kilométeres EPA-hatótávolságára milyen hatást gyakorol majd. Több mint valószínű egyébként, hogy az e-tron S-be 95 kWh-nál nagyobb kapacitású telep kerül.

Audi

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Az idei aszályt az egész ország megszenvedheti, Orbánék nagy mentőöve pedig csak kivételezetteknek nyújthat reményt

Az idei aszályt az egész ország megszenvedheti, Orbánék nagy mentőöve pedig csak kivételezetteknek nyújthat reményt

A két évvel ezelőttinél is durvább aszály néz ki idén, az őszi vetés hamarabb ért be, a tavaszi kultúrák „nagyon rossz állapotban vannak”, ha nem jön eső, nagy terméskiesések lehetnek a kukoricában. A kormány most leginkább az öntözéssel kampányol az aszály ellen, kár, hogy ez a hazai termőterületek alig több mint 2 százalékán érhető el.