Kémvideón a 700 lóerős új Mercedes-AMG S-osztály
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú sportos új csúcsmodell hivatalos leleplezésére.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú sportos új csúcsmodell hivatalos leleplezésére.
Már javában a Nürburgringen tesztelik a V8 helyett már hibrid 4 hengeres hajtással szerelt sportszedánt.
A Toyota prémium márkájától érkezett két szabadidő-autó közös vonása a zöld rendszám, ettől függetlenül "személyükben" két egymástól igencsak eltérő karakterhez van szerencsénk.
Az elődjénél nagyobb kompakt crossover első körben négyféle motorral érhető el.
A teljesen új Sequoia csúcsnyomatéka megközelíti a 800 Nm-t, így aztán nem csoda, hogy akár 4,3 tonnát is vontathatunk vele.
Az M2 után érkező sportos bajor modellek hajtásában már minden esetben lesz valamilyen elektromos technika.
Az újdonság lényegében nem más, mint a következő generációs Audi Q3 sportos hangvételű spanyol testvérmodellje.
Egyedi külső, luxussal átitatott belső és modern plugin hibrid hajtáslánc jellemzi a franciák legújabb kompakt modelljét, mely sok mindennek nevezhető, csak éppen unalmasnak nem.
A BMW X3 vadonatúj japán riválisa igen erős plugin hibrid hajtással debütál a piacon.
A Lexus méretes szabadidő-autójának új generációja háromféle hajtáslánccal érhető el.
A bajor gyártó bemutatta legkisebb SUV modelljének normál és elektromos hajtásláncú új generációját.
Lássuk, hogy jelenleg mely típusok érik be a legkevesebb benzinnel 100 kilométeren!
A Volkswagen húzómodellje a faceliftnek köszönhetően várhatóan kinövi a gyermekbetegségeit.
Már nem kell sokat várnunk a GLC második generációjának leleplezésére.
Ahol most még egy 4 literes biturbó V8 hörög, ott a jövőben egy villanymotor fog cincogni.
Kézi váltóval, elsőkerék-hajtással és magas felszereltséggel próbáltuk ki a japán szabadidő-autó harmadik generációját – jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
A négykarikás gyártó új zászlóshajó kategóriás SUV-jában már nem lesz 8 hengeres motor.
Lágyhibrid, plugin hibrid, dízel és biturbó V8-as változatokban debütált a brit márka újdonsága, melyből hamarosan tisztán elektromos változat is lesz.
A következő generációs Passat már csak kombiként lesz hazavezethető.
Nincs benne semmilyen váltó, van viszont benne egy alaposan átgondolt remek hibrid hajtáslánc, melynek révén akár kettessel kezdődő fogyasztási értéket sem lehetetlen hozni. Ráadásul nem is néz ki rosszul: ez a belül hatalmas új Honda HR-V.