Itt a teljesen új Nissan X-Trail
Megérkezett a japán márka népszerű szabadidő-autójának negyedik generációja.
Megérkezett a japán márka népszerű szabadidő-autójának negyedik generációja.
Minden jel arra mutat, hogy a Taycan hamarosan egy nagyobb testvérmodellt fog kapni.
Ha esetleg túl nagy a normál Range Rover és egy kicsit sportosabb hangvételre vágyunk, akkor érdemes egy pillantást vetni az új testvérmodellre, melyben több magyar fejlesztés is található.
A német prémiummárka erőhiányban abszolút nem szenvedő plugin hibrid modellje most egy kicsit még nagyobb teljesítményű lett.
A designt szedános, sportkombis és szabadidő-autós vonások keveréke uralja, a hajtásban pedig éppúgy kiveszi a részét az ördögtől való benzin, mint a világmegváltó áram. Kipróbáltuk a "mindenből egy keveset" alapelvet követő zöld rendszámos Citroën C5 X-et.
Ha már unalmas a német szentháromság SUV felhozatala, a Bentley Bentaygát és a Rolls-Royce Cullinant pedig azért már picit túlzásnak találjuk, akkor pontosan nekünk készült az egyedi stílusával és jó néhány magyar fejlesztésével hódító teljesen új Range Rover.
Az újdonság az ígéretek szerint rekordgyorsan abszolválja a 0–400–0 km/h-es produkciót.
A Czinger második modelljében egy magas fordulatszámú V8-as erőforrás és két villanymotor található.
Alapáron 4 hengert és lágyhibrid technikát virít a sportos kivitelben biturbó 6 hengeres élvezeteket nyújtó Grecale, melynek műszerfalán olyannyira új szelek fújnak, hogy már a mutatós óra sem analóg.
Az új luxusszedán hibrid V6-os, V8-as és W12-es erőforrással rendelhető.
Az újdonság szupersportos csúcsmodelljének teljesítménye a 700 lóerőt is elérheti.
Ennek a sportkocsinak a mozgatásáról egy biturbó V10-es benzinmotorra épülő hibrid hajtáslánc gondoskodik.
30 évvel az Antall József-féle legendás hófehér Astra után most itt egy "kult sárga" vadonatúj Astra, mellyel az Opel azt igyekszik bizonyítani, hogy továbbra is létezik német alternatíva a VW Golf mellett.
A japán gyártó kompakt szabadidő-autója kétféle hibrid hajtáslánccal készül.
Megkezdődött a stuttgarti márka középkategóriás SUV modelljének hazai értékesítése.
Nem meglepő módon őrült tempót diktál a több évet késett high-tech német sportkocsi.
A dél-koreai gyártó három év után megújította a Ceed szabadidő-autó kategóriás kivitelét, mely mostantól sportos hangvételű GT-Line kivitelben is elérhető.
Motorizált ajtónyitás/csukás, Swarovski kristályos fényszóró, tetőből lenyíló 8K kijelző, 35 hangszórós Bowers & Wilkins hifi az elsőként tisztán elektromos változatban elérhető hetedik generációs 7-es BMW-ben, mely a "forwardizmus" jegyében most hazánkba is megérkezett.
A hajtáslánc tekintetében egyértelműen a jövőbe mutató kupé design fronton a 70-es évek közepére repít vissza bennünket.
Az újdonság láttán azonnal a legendás Manta B 400 és az Ascona 400 villanhat át az agyunkon.