Él és virul a dízel: Magyarországon a Mazda új 6 hengeres gázolajos modellje
A 3,3 literes és akár 550 Nm-es nyomatékra képes "csodamotor" fogyasztása 5 literes magasságában alakul.
A 3,3 literes és akár 550 Nm-es nyomatékra képes "csodamotor" fogyasztása 5 literes magasságában alakul.
A Stellantis francia prémiummárkája elérkezettnek látta az időt az 5 éve debütált szabadidő-autó ráncainak felvarrására.
A Honda megoldotta, hogy legújabb modellje ne csak keveset fogyasszon, hanem emellett korrekt vezetési élménnyel is szolgáljon. Kipróbáltuk az elődjénél konzervatívabb külsejű vadonatúj Civicet.
A tökéletesen élethű kivitelezésnek és az aprólékos kézimunkának alaposan megkérik az árát.
Feltűnt a színen a Qashqai harmadik generációjának vadonatúj hibrid verziója.
A japán gyártó szabadidő-autója nem meglepő módon hatékony hibrid hajtáslánccal áll csatasorba.
A japán gyártó magyarországi üzemében hamarosan egy új normál hibrid modell gyártásába vágnak vele, a későbbiekben pedig tisztán elektromos kocsik is készülhetnek itt.
Kicsit négyajtós kupé, kicsit sportkombi és kicsit szabadidő-autó a francia gyártó legfrissebb újdonsága.
Ez az új hibrid nem éppen az alacsony fogyasztásról, hanem sokkal inkább a nagy teljesítményről szól.
Megérkezett az S580 e szerényebb teljesítményű és egyben olcsóbb kistestvére, az S450 e.
Se nem divatterepjáró, se nem zöld rendszámos hibrid – mit szólnak majd ehhez a szupertrendi szomszédok? Ezt a kérdést inkább tegyük gyorsan zárójelbe, és próbáljunk meg előítéletek nélkül közelíteni ehhez a praktikus új kompakt dízel BMW-hez.
Mindkét Magyarországon gyártott Suzuki árát megemelték.
Immár hazánkban is rendelhető a bajor márka legnagyobb SUV modelljének felfrissített új változata.
3 liter helyett csak 2-t, V6 helyett pedig mindössze 4 hengert kapunk, de a teljesítmény nőtt.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú sportos új csúcsmodell hivatalos leleplezésére.
Már javában a Nürburgringen tesztelik a V8 helyett már hibrid 4 hengeres hajtással szerelt sportszedánt.
A Toyota prémium márkájától érkezett két szabadidő-autó közös vonása a zöld rendszám, ettől függetlenül "személyükben" két egymástól igencsak eltérő karakterhez van szerencsénk.
Az elődjénél nagyobb kompakt crossover első körben négyféle motorral érhető el.
A teljesen új Sequoia csúcsnyomatéka megközelíti a 800 Nm-t, így aztán nem csoda, hogy akár 4,3 tonnát is vontathatunk vele.
Az M2 után érkező sportos bajor modellek hajtásában már minden esetben lesz valamilyen elektromos technika.