Nem elírás, 2107 lóerős a horvátok új hiperautója
A 0-ról 200-ra 4,38 másodperc alatt felpattanó Rimac Nevera R az alapmodellénél nagyobb teljesítménnyel és új aerodinamikai csomaggal bír.
A 0-ról 200-ra 4,38 másodperc alatt felpattanó Rimac Nevera R az alapmodellénél nagyobb teljesítménnyel és új aerodinamikai csomaggal bír.
Az 1000 lóerőnél jóval erősebb Naran mozgatásáról egy elektromos rásegítés nélküli őszinte biturbó V8-as benzinmotor gondoskodik.
A zágrábi központú Rimac hamarosan egy újabb hiperautóval fog előrukkolni.
A Koengisegg első négyszemélyes modellje az eredeti tervektől eltérően nem 3 hengeres motorral kerül forgalomba.
Míg legendás elődjét számos egymástól igen eltérő motorral szerelték, addig a vadonatúj Mercedes One-Eleven tisztán villannyal és retró húrokat megpengetve repít előre és picit vissza az időben. Rögtön azt is vázoljuk, hogy miért van négy helyett nyolc kereke.
A közel 2000 lóerős limitált szériás Rimac Nevera a gyártó fennállása 15. évfordulójának állít emléket.
Az egyetlen példányban készült Chimera petrolhead génjei az Agera RS-ből, a Jeskóból és a CC850-ből származnak.
A legendás hipersportkocsi ezen kiviteléből konkrétan ez az egy példány készült, és most bárki lecsaphat rá.
Bár a vadonatúj Tourbilliont már szívó V16-tal szerelik, a gyártó két limitált szériás hiperautójában tovább él a régebbi turbós W16-os egység.
Mate Rimac és csapata ezúttal nem 2000 lóerős hiperautóval, hanem egy önvezetésre kihegyezett új városi autóval rukkolt elő.
Négy turbó helyett még nagyobb benzinmotorral és hibrid technikával támad a 0-ról 400-ra 25 másodperc alatt felpattanó új hiperautó.
Alig százhuszonöt Koenigsegg Jeskót gyártanak.
Már nem kell sokat várnunk a Chiron utódjának hivatalos leleplezésére.
Megérkezett a Mythos sorozat első képviselője, a Forma 1 ihlette Mercerdes-AMG PureSpeed.
A ritkaságnak szánt modell az igazán exkluzív Monterey Car Weeken mutatkozik majd be.
A Bugatti Chiron hamarosan érkező utódjának hatalmas benzinmotorja egyetlen turbót sem vonultat fel.
A kocsi elektromos hajtásláncát a horvát Rimac fejleszti.
A rendkívül alacsony légellenállású MG EX181 kevesebb, mint 2 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
Immár hivatalos, hogy a Bugatti következő hipersportkocsijában is 16 hengeres motor lesz.