Átadták tulajának a 3,2 milliárd forintos új Bugatti első példányát
Az 1600 lóerős Centodieci 13,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 300 km/h-ra.
Az 1600 lóerős Centodieci 13,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 300 km/h-ra.
A Rimac Nevera villanyautó kevesebb mint 2 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100 km/h-ra.
Sokat kellett várni rá, most azonban végre teljes pompájában bemutatkozott a 0-ról 200-ra 7 másodperc alatt katapultáló über AMG.
A 11 ezres maximális fordulatszámú motorral szerelt különleges AMG simán legyorsulja még a Bugatti Chiront is.
A gyártó friss felvételeket hozott nyilvánosságra az egyértelműen a végsebességre kihegyezett új sportkocsiról.
A Centodieci nem lesz túl gyakori látvány az utakon, hiszen mindössze tíz példány készül belőle.
Leleplezték a Hispano Suiza Maguari HS1 GTC sorozatgyártásba küldendő végleges változatát.
Az akár 400 km/h-val is száguldani képes hiperautóból alig több mint 100 példány készült.
Vázoljuk, hogy egy normál üdítős dobozhoz képest mekkora a svéd gyártó hipermodern elektromos erőforrása.
A kiválasztott vevőkör már jóideje várja a csodaautót.
A megrendelők örömére végre megkezdődött a 2,5 éve debütáló típus gyártása.
Hivatalosan is bemutatták a Spyros Panopoulos Automotive által tervezett, 3000 lóerős hiperautót.
Az elismerést 2021-ben a valaha készült legextrémebb Bugatti söpörte be.
A nyitható tetejű Aston Martin Valkyrie Spiderre vágyóknak jó mélyen bele kell nyúlniuk a zsebükbe.
A 32 éves technikáért több mint félmilliárd forintnak megfelelő összeget kérnek el.
Megmutatjuk az 1000 lóerős Mercedes-AMG One részletmegoldásait.
Az elképesztő tudású tavalyi koncepcióautó véglegesített változatát gyártásba küldi a cég.
A Red Bull kilép a versenyautók világából, igaz így sem fogják elárasztani az utakat a darabonként kétmilliárd forintos kocsikkal.
Ez nem az a szint, amikor a manuális vagy digitklíma kérdésen gyötrődik valaki.
Lehet 900 lóerővel kevesebb? – teszik fel a kérdést az Elektronnál.