Valaki már árulja a még el sem készült Aston Martin hiperautó egyik példányát
A nyitható tetejű Aston Martin Valkyrie Spiderre vágyóknak jó mélyen bele kell nyúlniuk a zsebükbe.
A nyitható tetejű Aston Martin Valkyrie Spiderre vágyóknak jó mélyen bele kell nyúlniuk a zsebükbe.
A 32 éves technikáért több mint félmilliárd forintnak megfelelő összeget kérnek el.
Megmutatjuk az 1000 lóerős Mercedes-AMG One részletmegoldásait.
Az elképesztő tudású tavalyi koncepcióautó véglegesített változatát gyártásba küldi a cég.
A szakaszon, ahol a videó készült, elvileg 90-es korlátozás van, amit sikerült 142 km/h-val túllépni.
Két évvel a prototípus után elkészült a La Voiture Noire végleges változata.
A 0-ról 100-ra kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultáló Rimac Nevera alapváltozatban sem nevezhető gyengének, de hamarosan még erősebbé válhat.
0-ról 400-ra alig több mint 21 másodperc alatt katapultál a hibrid hajtásláncú kaliforniai újdonság.
A közel 2000 lóerős villanyautó immár nem ígéret, hanem nagyon is valóság – videón, ahogy a Rimac legyorsulja a legdurvább Ferrarit.
Ez a legerősebb Lamborghini, ami valaha épült.
Az SSC két új változatot mutatott be a sebességrekorder Tuatara hiperautóból.
Egy olyan autó esetében, amelynek lényegében Forma–1-es motorja van, a mérnököknek egészen komoly kihívásokkal kell megküzdeni, hogy az utcán legálisan is használható legyen.
Hosszú idő után ismét kaphatóak itthon a brit sportmárka típusai.
A kétajtós sportkocsiból hibrid és tisztán elektromos hajtású változat is készülni fog.
Az időjárás viszont nem volt éppen a legjobb kedvében, amikor a 1000 lóerős utcai Forma–1-es autót kivitték tesztelni.
Az alig 1,5 tonnás villanyautó az ígéretek szerint 450 km/h-val is képes száguldani.
Az egykori non-plus-ultra kategóriás olasz sportkocsival eddig kevesebb, mint 18 ezer kilométert tettek meg.
A tulajdonos simán hazavezetheti majd a kocsit, miután megtett vele 100 gyors kört a helyi versenypályán.