Nacsa Olivér bocsánatot kért, és egyúttal az esélyegyenlőség bajnokának kiáltotta ki magát
A humorista állítja, hogy nem rossz szándék vezérelte.
A humorista állítja, hogy nem rossz szándék vezérelte.
Megérkezett a reakció Nacsa Olivér genderhumoros eszmefuttatására, és ez legalább tényleg vicces.
Felháborodást keltett, mikor azt mondta, a humor nem egy női műfaj. Most megmagyarázta.
"Nevetek, hogy ne sírjak" – idézik költőjüket az ukránok. Ahogy tavaly február 24-én megkezdődött az Ukrajna elleni orosz invázió, a megtámadott országban azonnal megjelentek az első viccek és mémek, és sok közülük az ellenállás jelképévé vált.
A színésznő úgy véli, manapság óvatosnak kell lenni a viccekkel, ez viszont nagyon megnehezíti a humoristák dolgát.
Ki gondolta volna, hogy a Jurassic Park című film ennyire jól illeszkedik a kis magyar valóságba?
Egyesek szerint a fideszes polgármester által, 60 milliós EU-s támogatásból épült lombkoronasétány a korrupció és a lenyúlás bizonyítéka, de nekik nincs elég fantáziájuk. A lombkoronasétányt így is rengeteg dologra lehet használni!
Hivatalosan is berúgta a turnémotort Bödőcs Tibor, és tervei szerint meg sem áll a "gigamegamamuthelyszínekig".
Bess Kalb egy 5 bejegyzésből álló tweetsorozatban „számolt be” arról, hogy ő lett a Twitter új vezérigazgatója, azonban gyorsan kiderült, hogy csak szatíráról van szó.
DrMáriás újabb festménnyel kommentálta a magyar közügyeket.
A királynő James Bond oldalán ugrott ki egy helikopterből, és a való életben is voltak vicces beszólásai, sőt David Attenborough-val is jót nevetgélt.
Besenyő Pista bácsi nélkül marad a humoristákból álló társulat.
Mielőtt bárki komolyan venné, jeleznénk: ez csak egy vicc.
Tartanak az üzleti vezetők a humor használatától az ügyfélkapcsolatokban egy felmérés szerint.
Az Oracle ügyfélélmény-kutató csoportja és Gretchen Rubin író új kutatása szerint az emberek azt szeretnék, ha a márkák megmosolyogtatnák és megnevettetnék őket, de az üzleti vezetők félnek a humor alkalmazásától az ügyfélkapcsolatokban. A Happiness Report 14 ország több mint 12 ezer fogyasztójának és üzleti vezetőjének meglátásait tartalmazza, és megállapította, hogy az emberek olyan új élményeket keresnek, amelyek mosolyra és nevetésre késztetik őket. A humort alkalmazó márkákat a fogyasztók hűséggel, jó értékelésekkel és ismételt vásárlásokkal jutalmazzák, és elfordulnak azoktól, amelyek nem így tesznek.
Ha Bödőcs Tiborral válaszolnánk, akkor azért, mert a humor az maga a humanizmus. Azt is régen tudjuk, hogy ez lehet a leggyilkosabb fegyver egy humortalan, cinikus és agresszív rendszerrel szemben. A NER gőzhengere ellen komolyan küzdeni embert próbáló, de az intézkedéseket, az új arisztokráciát ki lehetett röhögni. Megnéztük, ez hogyan sikerült az elmúlt 12 évben.
A humorista keserűen vázolta fel a választások utáni jövőt, de azt írta, a humort nem tudják alapítványokba kiszervezni.
A pártprogramot ismertető Tóth Imre Bruti a performansza kulisszatitkairól beszélt.
A címben feltett kérdések nyomán felmerül egy harmadik is: mikor kezdenek ők maguk is humorizálni?
Bár 2021-ben sok mindentől tudtunk sírni, bizonyos dolgoknál könnyebb volt a komikumra fókuszálni a tragikum helyett. Közösségi médiás bohóckodások, emojis plakátok az utcákon, a magyar royal wedding és Tóth Csaba, aki nem ló – szemezgettünk a kedvenc sírva nevetős, nevetve sírós pillanatainkból.