Amikor 600 millió forint egy spórolos szupersportkocsi
A legendás autótervező cégének szuperkönnyű újdonsága magas fordulatszámú benzinmotort kapott.
A legendás autótervező cégének szuperkönnyű újdonsága magas fordulatszámú benzinmotort kapott.
Az első példány hamarosan egy jótékonysági árverésen talál gazdára.
A bajor gyártó új hajtásláncokat vezet be a 2-es széria különböző modelljeiben.
Itt a megoldás azok számára, akik a 296 GTB-t esetleg túl szerény teljesítményűnek találják.
Ez a régi olasz sportkocsi pontosan négy évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Az 1976-os szupersportkocsival eddig alig több mint 50 ezer kilométert tettek meg.
A veterán korú sportautó egyenesen a 70-es évek elejére repít vissza bennünket.
A különleges olasz sportkocsit a szaúd-arábiai uralkodónak készítették.
Világmegváltást senki sem remélhet az új Noble-től, remek vezetési élményt viszont annál inkább.
Ezzel az egyedi olasz sportkocsival nem nehéz kitűnni a szürkén hömpölygő forgalomból.
Ilyen bajor sportszedán garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon.
Érkezőben a 911 GT3 még erősebb, még sportosabb testvérmodellje.
Az ikonikus brit szupersportkocsi korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Az eladósorba került piros japán sportkocsival eddig kevesebb, mint 800 kilométert tettek meg.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
A szalonállapotú és hamarosan oldtimer korba lépő olasz sportkocsiért közel 300 ezer eurót kérnek.
Az 5,6 literes benzinpusztító erőforrással szerelt apró bajor minden bizonnyal semmi máshoz nem hasonlítható vezetési élménnyel szolgál.
A 90-es évek elején nem létezett ennél nagyobb végsebességre képes sorozatgyártású szupersportautó.
A Manthey csomagos sportkocsit nem meglepő módon a Nürburgring Nordschleifére optimalizálták.
Az új esztendőt köszöntő videóban alpesi körülmények mellett hajtják meg az új sportkombit.