Az utak királya: 900+ lóerős új Mustang a Shelbytől
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg túl vérszegénynek találják a Shelby GT500-at.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg túl vérszegénynek találják a Shelby GT500-at.
Itt a megoldás azok számára, akik a 720S-t egy picit esetleg unalmasnak találják.
A modernebb M3-asok sokkal erősebbek és gyorsabbak, de vezetési élmény tekintetében az E46 még mindig nagyon ott van a szeren.
A 31 esztendős olasz szupersportkocsi igen komoly értéket képvisel.
A négykarikás gyártó legsportosabb csúcsmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanyautóvá fog változni.
Ilyen egyedi formájú és furcsa technikájú orosz autó garantáltan ritkán jön szembe az utakon.
A Renault sportmárkája 4 év után felvarrta egy kicsit a majdnem Év Autójának megválasztott modell ráncait.
A 400 lóerős V8-as motorral szerelt sportszedán az ezredfordulón látta meg a napvilágot.
Megérkezett a 718 Cayman minden korábbinál potensebb, szupergyors változata.
A tuningmesterek mind a külsőhöz, mind a motorhoz nagyon óvatosan nyúltak hozzá.
Minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel és csökkentett tömeggel támad a méregdrága új Cayman.
A nyitható tetejű német sportkocsi új tulajdonosa képzeletben a 90-es évekbe repülhet vissza.
A limitált szériás modell a 60-as évekbeli legendás ősének állít látványos emléket.
Az F-Type csúcsmodelljének tuningváltozata minden korábbinál jobban gyorsul.
A régi szép Le Mans emlékeket felidéző teljesen egyedi német sportkocsi elkészítése 3 évig tartott.
A 70-es években nem nagyon létezett ennél fejlettebb, ennél nagyobb luxust kínáló szedán a piacon.
Ezzel az egyedi formatervű olasz sportkocsival a világ bármely pontján villámgyorsan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
Az újdonság tulajdonképpen nem más, mint az ID.4 sportosabb hangulatú testvérmodellje.
Ezzel a roadsterrel nagyon keveset közlekedtek az elmúlt több mint 2 évtizedben.
A 25 ezer munkaóra alatt elkészített négykerekű időgép belsejét is felfedik az új képek.