64 millió forintért árulnak egy Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II-t
Ami az E30-as 3-as Münchenben, az a 190 E 2.5-16 Evolution II Stuttgartban.
Ami az E30-as 3-as Münchenben, az a 190 E 2.5-16 Evolution II Stuttgartban.
Az Alpine sportautókkal elsősorban a különböző autópálya szakaszokon lehet majd találkozni.
Nem mai a technika, de a 3,5 literes V8-as motorban rejlő lehetőségeket ma sem szabad alábecsülni.
Ezzel a szalonállapotú stuttgarti luxusautóval képzeletben egyenesen az ezredfordulóra utazhatunk vissza.
Hamisítatlan GT életérzést keresünk és nem lenne baj, ha a technika nem feltétlenül nyakalná az üzemanyagot? Akkor jó helyen járunk, a 4-es BMW remekül vegyíti egymással a remek vezetési élményt és a hatékony működést, akár nyitott tető mellett is.
Eddig még sohasem volt ennyire erős hátsókerék-hajtású R8 a gyártó kínálatában.
Itt a bizonyíték arra, hogy egy modern sportautóba még 2021-ben sem feltétlenül kell 1000+ lóerő.
31 év alatt mindössze 45 ezer kilométert tettek meg ezzel a biturbó motorral felvértezett olasz sportkocsival.
Az új C-osztály nemcsak design, hanem technika tekintetében is a friss S-osztályra hajaz. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a német prémiummodell ötödik generációja.
Az orosz járgányt élete során végig garázsban tárolták, teljesen rozsdamentes.
Íme a megoldás azoknak, akik túl szerénynek találják a nemrégiben debütált GR 86 külsejét.
A 630 lóerős olasz szupersportkocsi a német autópályán mutatja meg tudását.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M4 Competitionnel sem maximálisan elégedettek.
A Caterham újdonsága nemcsak könnyű, hanem egyben igen kompakt méretű is.
A két újdonság az 1949-es 6C 2500 SS Villa d'Este szellemiségében készült.
A kevesebb mint 800 példányban gyártott 33 éves autót 40 millió forintnál nagyobb értékűre becsülték, de végül ennél kevesebbet ajánlottak érte.
Az olasz gyártó ameddig csak lehet ki fog tartani a 12 hengeres motorok mellett.
Most már azok is lecsaphatnak a bajor széria szupersportos modelljeire, akiket eddig esetleg a hátsókerék-hajtás vagy a fixen zárt tető riasztott el a vásárlástól.
Porsche 928-asért eddig még sosem fizettek akkora összeget, mint most.
Az erősen limitált mennyiségben gyártott MC12-t eredeti árának többszöröséért kínálják eladásra.