Döbbenetes és ijesztő animáció a felmelegedésről
Immár hivatalos: 2014 volt az eddigi legmelegebb esztendő. És ha ez így első hallásra nem elég ijesztő, akkor érdemes megnézni a Bloomberg animációját.
Immár hivatalos: 2014 volt az eddigi legmelegebb esztendő. És ha ez így első hallásra nem elég ijesztő, akkor érdemes megnézni a Bloomberg animációját.
Hogy honnan érkezik az a sok pénz az Apple-höz? Elsősorban persze az iPhone-okból, de jó pár termék van még a listán.
Ha valamikor, akkor most még érdekesebbé vált egy, a Gangnam Style-lal kapcsolatos infografika.
Egy infografikából kiderül minden fontos statisztika a mobilalkalmazásokról. Az itt látható számok minimum figyelemre méltóak.
Eddig is tudtuk, hogy egyre érdekesebb a 3D-s nyomtatás lehetősége, de kiderült: ez nem néhány ember hóbortja, hanem több milliárd eurós üzlet.
Abban, hogy mely cégek vannak a listán, nincs meglepetés, annál érdekesebb viszont az értékük.
Egy érdekes infografika különös szempontból foglalja össze a Microsoft-és az Apple-rajongók közötti különbséget.
Manapság az egyik legrettegettebb fertőző betegség az ebola, pedig ennél sokkal veszélyesebb ragályok is ólálkodnak körülöttünk.
Nem kicsit rajzolja át a világtérképet, ha az egyes országokat nem pontos földrajzi határaik, hanem az ottani internetezők száma alapján ábrázoljuk.
Ha iPhone-ja van, nagy valószínűséggel jobban kedveli Brad Pittet, mint az átlagemberek, ha viszont egy Samsung-telefon lapul a zsebében, akkor inkább Robert Downey Jr.-ért van oda. Ezek a szórakoztató következtetések egy felmérésből derülnek ki, amelynek a célja valójában komoly.
Remek infografikán mutatja be a Finances Online, hogy a világon hol a legolcsóbb és hol a legdrágább az ital, hol költenek rá a legtöbbet és a legkevesebbet, és így tovább. Magyarország egy listán szerepel.
Mókás infografikán mutatja be egy amerikai oldal, milyen apróságokkal tehetjük még pihentetőbbé a nyaralásunkat. Tudta például, hogy a nyaralást megelőző szervezési időszak néha még boldogabbá teszi az embert, mint maga a vakáció?
A Reachmedia saját fejlesztése valós időben jeleníti meg egy infografikán a kampányok eredményeit.
A híres zenészeket, írókat, tudósokat sokszor faggatták arról, hogy mikor alkottak, mennyi időt szántak a pihenésre, a mindennapi teendőkre. Most egy nagyszerű infografika segítségével végigböngészhetjük huszonhat kreatív híresség napi rutinját. Most kiderül, ki töltötte a legtöbb időt alvással, és ki volt igazi éjjeli bagoly.
Magyarország internetező lakossága elérte az 5 millió főt, sőt már túl is lépte azt. A Gemius szerint jelenleg 5 150 000 magyarországi felhasználója van a netnek, ami 60,68%-os internet-penetrációt jelent a 15 évnél idősebb lakosság körében. Ezzel Magyarország kicsivel az európai átlag fölött helyezkedik el.
Infografikában foglalta össze egy konyhai cég a világ 36-féle konyhájának fűszerezési szokásait. A magyarok sem maradtak le: hagymával, zsírral és pirospaprikával szerepelünk.
A világ munkanélkülijeinek 40 százaléka a 15-24 év közötti fiatalok közül kerül ki, ez 350 millió embert jelent. A világ fiataljainak körében 12 százalék feletti a munkanélküliségi ráta, ez majdnem háromszor nagyobb, mint a 24 év feletti népességé. A Global Post összeszedte azokat az államokat, ahol a legrosszabb, illetve a legjobb a helyzet.
A készülék ára miatt nem ér minket meglepetésként, hogy az Apple mobilok tulajdonosai többet költenek alkalmazásokra, mint az androidosok, de most kiderült, hogy pontosan mennyivel. Illetve az is, hogy egy másik termék tulajdonosai mennyivel szárnyalják túl még az iPhone-osokat is.
Belegondolt már, hogy egy perc alatt mennyi minden történik a neten? Adatok, képek és megosztások százezreiről van szó, ez az infografika pedig pontosítja is ezt.
A Zero Hedge oldal talált egy olyan infografikát, mely a világ egyes országainak legmagasabb személyijövedelemadó-kulcsait hasonlítja össze, és a legfurább adókat is listázza.