Íme a Dodge 680 lóerős izomautója, a hangtalan új elektromos Charger
A Charger Daytona SRT kilenc különböző teljesítményszintű változatban lesz kapható.
A Charger Daytona SRT kilenc különböző teljesítményszintű változatban lesz kapható.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a Shelby GT500-at is picit gyengének találják.
Felfúrt motorral, nagyobb teljesítménnyel, komplett bukócsővel debütált a Mustang versenyzésre szánt legújabb verziója.
A pontosan 1080 lóerős teljesítményű Dodge Challenger SRT Hellcat ideális választás elfogóautónak.
Bármennyire is tör előre az elektromobilitás, az Egyesült Államokban azért még mindig a V8 az úr.
A Hemi-motor továbbra is nagyon erős hívó szó Amerikában.
A hetedik generációs Mustanggal együtt kapásból bemutatkozott a pályafókuszú gyári tuningverzió is.
A hibrid technikáról és az összkerék-hajtásról szóló korábbi pletykák a jelek szerint alaptalannak bizonyultak.
Az amerikai tuningcég a hipersportkocsik teljesítményszintjére tornászta fel a népszerű izomautót.
Egy utolsó szippantás a jóból, avagy érkezőben a Dodge Challenger szupererős búcsúzó modellje.
Aki egy eredeti szalonállapotú harmadik generációs Corvette-re vágyik, annak most itt a talán soha vissza nem térő lehetőség.
A szupererős kompresszoros V8-as motorral szerelt amerikai izomautók terelgetése igényel némi vezetési tapasztalatot.
Minden jel arra mutat, hogy a népszerű amerikai izomautó sem kerülheti el a sorsát, és elektromos rásegítés kerül a hajtásláncába.
Szabad szemmel is jól látható összeg ellenében cserélt gazdát ez a sokak számára kellemes emlékeket felidéző amerikai sportkocsi.
Valahogy ki kellene szolgálni ebben a vonatkozásban is a Charger és Challenger rajongóit.
Az első példány hamarosan egy jótékonysági árverésen talál gazdára.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg túl vérszegénynek találják a Shelby GT500-at.
A limitált szériás újdonság alig több mint 2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az egyedi orgánumú V8 helyett hangtalan villanymotorral szerelt Mustang Mach-E, melynek aktuális csúcsmodellje több mint 350 lóerővel passzíroz bele az ülésekbe.
Minden jel arra mutat, hogy egy korszak hamarosan véget fog érni az E-Klasse életében.