szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hibrid technikáról és az összkerék-hajtásról szóló korábbi pletykák a jelek szerint alaptalannak bizonyultak.

A Ford legutóbb 2013 decemberében rukkolt elő teljesen új Mustanggal, melynek most érkezett meg a sokak által várva várt utódja.
Ford

Az ikonikus amerikai izomautó hetedik generációja sokkal inkább evolúciós, semmint revolúciós designt virít, vagyis a tervezők megmaradtak a már bevált receptnél.

Ford

A 17-20 colos kerekekkel szerelt, kupé és kabrió változatokban készülő új Mustang utastere jelentős modernizáláson esett át. A műszerfalat egy 12,4 colos digitális műszeregység uralja, ami mellett egy Sync 4 felhasználói felületet és Amazon Alexa hangvezérlést felvonultató 13,2 colos érintőkijelző teljesít szolgálatot.

Ford

Az alapmodellben egy 2,3 literes 4 hengeres turbós benzinmotor található, mely mostantól csak és kizárólag automata váltóval rendelhető. Továbbra is a kínálatban marad az 5 literes V8-as szívó benzinmotor, melyet az új generációra továbbfejlesztettek, de a lényeg változatlan: maradt a hatfokozatú kézi- és a tízfokozatú automata váltó, illetve a hátsókerék-hajtás.

Ford

A motor akár a kocsi mellett állva a távirányítós kulcsról is beindítható, sőt, ennek segítségével akár gázfröccsöket is lehet adni. A teljesítményadatokat és az árakat egyelőre nem hozták nyilvánosságra, azt viszont elárulták, hogy az első amerikai vásárlók 2023 nyarán vehetik majd át az elektronikus driftfékkel felvértezett új Mustangjukat.

Ford
Ford

A 450 lóerős V8-as motorral szerelt kifutó Mustang cikkünk írásakor 22,5 millió forintos alapárral rendelkezik, a 460 lovas Mach 1 kivitel pedig minimum 27 millió forint kifizetését követően vezethető haza.

Ford

 

Ford

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!