A legnagyobb áruházláncok is magyar dinnyével készülnek a nyári szezonra
A görögdinnyén kívül az ásványvíz és a jégkrém is jól fogy az áruházláncoknál.
A görögdinnyén kívül az ásványvíz és a jégkrém is jól fogy az áruházláncoknál.
Több mint 70 ízű fagyi és 15 vegán fagylaltot kínál a csaknem 90 éves osztrák fagyizó. Nemzetközi terjeszkedésbe kezd a közel 90 éves fagyi márka, Budapest felé kacsintgat az osztrák Heiling Eis franchise, Ausztria egyik legrégebbi fagylaltozója.
Hogy az édességgyártók a focit szeretik-e jobban vagy az üzletet, ne firtassuk. Valószínűleg is-is. Mindenesetre az Eb-piacról a csokoládés újdonságok sem hiányozhatnak.
A kánikula miatt az átlagos nyári napokhoz képest is többen vettek ásványizet, sört, jégkrémet és dinnyét a boltokban.
Már rég nem úgy van, hogy csak nyáron eszünk fagyit meg jégkrémet, az viszont nem változott, hogy ilyenkor ipari mennyiségeket tüntetünk el. Na de, mit eszünk? Megkóstoltunk 12 különböző családi kiszerelésű terméket. Érdekes kísérlet volt, de nem biztos, hogy megkockáztatnánk még egyszer.
Értékben hat, mennyiségben egy százalékkal nőtt az élelmiszer kiskereskedelmi forgalma 2011. december-2012. július során. A tavasz és a nyár nyertesei a jégkrém, a sör, az ásványvíz. A hagyományos kis üzletek őrzik értékalapon 27 százalékos piaci részesedésüket.
Jelentősen nőtt a családi dobozos jégkrémek forgalma a tavalyihoz képest: a GfK Hungária piackutató adatai szerint az idén a második negyedévben ötödével több ilyen jégkrémet vettek a magyarok mint az előző év azonos időszakában.
Jégkrémeket és fagylaltokat ellenőrzött a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) júniusban és júliusban, a szakemberek nem találtak kirívó szabálytalanságokat - tájékoztatott a NÉBIH kedden.
A kiskereskedelmi forgalomban a hőség alatt nő az ásványvíz-, sör- és jégkrémeladás.