Szereti a jégkrémet? Van egy rossz hírünk
Jégkrémhiányra kell számítani egész Európában a felmelegedés hatására megugró kereslet és a munkaerőhiány miatt – közölte az InfoRádióval a Magyar Édességgyártók Szövetségének titkára.
Jégkrémhiányra kell számítani egész Európában a felmelegedés hatására megugró kereslet és a munkaerőhiány miatt – közölte az InfoRádióval a Magyar Édességgyártók Szövetségének titkára.
A gironai „fagylaltgyáros” Jordi Roca, aki egyébként a világ legjobb cukrászainak egyike, nem kis meglepetéssel állt elő. Legújabb nyalánkságát a Trónok harca inspirálta.
26 milliárd forintnál is nagyobb a magyar jégkrémpiac, a legkedveltebbek a dobozos és vödrös jégkrémek.
A görögdinnyén kívül az ásványvíz és a jégkrém is jól fogy az áruházláncoknál.
Több mint 70 ízű fagyi és 15 vegán fagylaltot kínál a csaknem 90 éves osztrák fagyizó. Nemzetközi terjeszkedésbe kezd a közel 90 éves fagyi márka, Budapest felé kacsintgat az osztrák Heiling Eis franchise, Ausztria egyik legrégebbi fagylaltozója.
Hogy az édességgyártók a focit szeretik-e jobban vagy az üzletet, ne firtassuk. Valószínűleg is-is. Mindenesetre az Eb-piacról a csokoládés újdonságok sem hiányozhatnak.
Egyperces „reklámspot” 26 forint miatt.
A Lidl egyedi módon reagál a jégkrémszállítók szállítási problémáira: legkésőbb 2017 nyaráig saját fagylaltgyárat indítana. A jégkrémbeszállítók eurómilliós üzlettől eshetnek el.
A kánikula miatt az átlagos nyári napokhoz képest is többen vettek ásványizet, sört, jégkrémet és dinnyét a boltokban.
Az utóbbi években erősödő növekedésnek köszönhetően Magyarországon évi öt literre emelkedett a korábbi 3,5-ről a fejenkénti jégkrémfogyasztás, ez azonban még így is messze elmarad az európai átlagtól – írta a Világgazdaság. Továbbra is tarol a vanília, a csoki és az eper.
Ehhez a videóhoz nincs is mit hozzáfűzni, legyen elég annyi, hogy ha létezik jégkrémpornó, akkor ez ennek a műfajnak az esszenciája. Mateo Cabeza stop motion technikával készített kisfilmje a sokat sejtető Creamlapse névre hallgat.
Már rég nem úgy van, hogy csak nyáron eszünk fagyit meg jégkrémet, az viszont nem változott, hogy ilyenkor ipari mennyiségeket tüntetünk el. Na de, mit eszünk? Megkóstoltunk 12 különböző családi kiszerelésű terméket. Érdekes kísérlet volt, de nem biztos, hogy megkockáztatnánk még egyszer.
A fogyasztók leginkább a hagyományos - csokoládés és vaníliás - ízeket, illetve ezek mixeit kedvelik. A gyümölcsös ízek kevésbé fogynak.
Értékben hat, mennyiségben egy százalékkal nőtt az élelmiszer kiskereskedelmi forgalma 2011. december-2012. július során. A tavasz és a nyár nyertesei a jégkrém, a sör, az ásványvíz. A hagyományos kis üzletek őrzik értékalapon 27 százalékos piaci részesedésüket.
Jelentősen nőtt a családi dobozos jégkrémek forgalma a tavalyihoz képest: a GfK Hungária piackutató adatai szerint az idén a második negyedévben ötödével több ilyen jégkrémet vettek a magyarok mint az előző év azonos időszakában.
Jégkrémeket és fagylaltokat ellenőrzött a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) júniusban és júliusban, a szakemberek nem találtak kirívó szabálytalanságokat - tájékoztatott a NÉBIH kedden.
Evett már a nehezen kiejthető nevű dán fagylaltból? Ha igen, akkor az egykori alapítók két vágyát is teljesítették: megvették a terméküket és elhitték, hogy az valóban egy skandináv országból származik.
A kiskereskedelmi forgalomban a hőség alatt nő az ásványvíz-, sör- és jégkrémeladás.
Elhunyt Ueli Prager svájci üzletember, a hasonló nevű jégkrémekről is ismert Mövenpick étterem- és szállodalánc alapítója.
A fagylalt, a mélyhűtött joghurt és a jégkása kedvelt csemegék a hőségben, de táplálkozástani szempontból nem érnek túl sokat – állítják a szakemberek.