Kormánykritikus újságírókat vehet célba a Fidesz következő lejárató kampánya
Magasabb sebességi fokozatra kapcsol a Fidesz propagandagépezete az előttünk álló kampányidőszakban: az eszközök nem változnak, a célpontok igen.
Magasabb sebességi fokozatra kapcsol a Fidesz propagandagépezete az előttünk álló kampányidőszakban: az eszközök nem változnak, a célpontok igen.
Az LMP által idén nyáron utcai plakátokra költött szerény összeg a Facebook világában értelmetlen pazarlás. Most, hogy botrányos törvény tiltja a kültéri hirdetéseket, a politikai versengés még nagyobb erővel jelenhet meg a közösségi médiában, ahol egyértelműen a Jobbik teljesít a legjobban. A Facebookra ráadásul nincs törvény, és szabályozni is értelmetlen vállalkozás lenne.
Két hétre indít a Jobbik kampányt, utána le kell szedni a plakáttörvény életbe lépése előtti hirdetéseket.
A Jobbik korábbi zöld-fehér és a nemzeti szín kormánykonzultációs levelek után megérkeztek a postaládákba a Momentum lila-fehér tájékoztatói. Illetve: már amelyikbe, a terjesztés egyelőre ugyanis random-alapon működik. A szimpatizánsok finanszírozta szóróanyagokkal egyelőre csak gyakorol, illetve bemelegít a párt.
Hiába voltak már sokáig terítéken, sőt, indultak egyszer már hanyatlásnak a kormány bevándorlásellenes szólamai, a közelmúltbeli terrorcselekmények miatt akár a választásokig kitarthat az emberek biztonságérzetét fókuszba állító kommunikáció. Az Iszlám Állam és Botka László a fideszesek szerint akarattal sem tolhatná jobban a kormánypártok szekerét.
Ketrecebe zárva, némaságra ítélve szenvedtek azok a kísérleti kutyák, amelyeket állatvédők szabadítottak ki laboratóriumokból. Videót is készítettek az első, szabadban tett lépéseikről.
Óriási nézettséget hozna, ha a tévében szembesítenének migránsokat határőrökkel, vagy a kilakoltatást végzőket azokkal, akiknek el kell hagyniuk az otthonukat - véli Fabricius Gábor médiadesigner, író. Arról is megkérdeztük: mennyi idő alatt lehetne átformálni a közvéleményt, ha hirtelen új közellenséget kellene keresni, és mit tehetünk, hogy ne csak budapesti értelmiségiek beszélgessenek a toleranciáról.
Az érvek között szerepel, hogy a nyúlhús zsírszegény és könnyen előállítható.
Nyelvőrök szemében sokkoló plakátok figyelmeztetnek rá: mi hiányozna az életünkből, ha semmit és senkit nem engednénk át határainkon.
A pártok helyett az arcok lesznek a fontosak a politikában, ezért az MSZP kommunikációja főleg Botka Lászlóról kell, hogy szóljon – árulta el az MSZP új kommunikációs igazgatója, Kerényi György. A volt független újságíró azt mondta, mivel Magyarországon 2017-re megszűnt a médiapiac, ezért már nem tud újságíró lenni, ezért ment el a párthoz dolgozni.
Botka László bedobta a CEU-kártyát Brüsszelben.
A nemzeti konzultáció lezárulását követően köszönő- és eredménykampányt indít a kormány – írta a Magyar Idők.
Az 50 milliárdot közelíti az MVM Zrt. tavalyi, adózott eredménye, és nagyjából 261 milliárd van az eredménytartalékban. Választási kampányban, amikor szükség lehet minden bevethető eszközre és barátra, nem árt, ha van mihez nyúlni, kihez fordulni.
A világ fejlett piacgazdaságait tömörítő szervezet megvizsgálta a feltétel nélküli, minden embernek járó alapjövedelem bevezetésének várható hatásait. Az OECD négy országot vett górcső alá: Finnországot, ahol épp zajlik egy nagyszabású kísérlet, Franciaországot, Nagy-Britanniát és Olaszországot.
Szegeden és Budapesten kaptak plusz dekorációt villamosok az IBD, azaz gyulladásos bélbetegség világnapja alkalmából. Vagyis a WC-ülőkék nem véletlenül voltak az üléseken.
Mit ér a lejárató kampány, ha már lassan egy szavát sem hiszik el a cseh miniszterelnöknek?
Valódi szagos kampánnyal hívják fel a kutyatulajdonosok figyelmét a lengyelországi Poznanban arra, hogy ne hagyjanak kutyapiszkot az utcákon.
Meglátogatta a nőt, akinek megnyomta az autóját, és eperből is jól bevásárolt.
Megmutatta a viccpárt, milyen üzenetekkel veszi fel a harcot a kormányzati propagandával.