#kiskereskedelem

Igazi pénz helyett fizessen Twitter-üzenettel!
 

Igazi pénz helyett fizessen Twitter-üzenettel!

Nemrég zárult a Kellog’s többnapos Twitter-fizetős kampánya, amelynek keretében állításuk szerint a vásárlók egy adott termékért a világon elsőként fizethettek egy előre meghatározott tartalmú Twitter üzenet kommunikálásával, ami 1 dollárt ért.

hvg.hu hvg.hu



Auchan lett az utolsó Cora is
 

Auchan lett az utolsó Cora is

Az utolsó volt Cora áruházat – a törökbálintit – is felavatták, mostantól 19 Auchan várja a vásárlókat. Közel 8000 főt foglalkoztat és mintegy 200 milliárd forintot fektetett be eddig az Auchan Magyarországon.

hvg.hu hvg.hu

A plázastop nem mindenkire érvényes
 

A plázastop nem mindenkire érvényes

A kereskedelmi ingatlanfejlesztések megállítása vagy csökkentése számos ponton veszélyt hordoz a magyar gazdaság növekedésére és a hazai foglalkoztatásra nézve, valamint tovább mélyíti az építőipar és a kereskedelem válságát. A következő néhány évben a plázastop ellenére 10 újabb bevásárlóközpont léphet piacra.

hvg.hu hvg.hu



Idén nagyot szakított a Dreher
 

Idén nagyot szakított a Dreher

Idén várhatóan 40 milliárd forint lesz a Dreher Sörgyárak Zrt. árbevétele, meghaladva a tavalyi 37 milliárd forintos eredményt. Az évi közel 2 millió hektoliter sört előállító sörgyár forgalma sok éves, a söripari trendeknek megfelelő csökkenés után tavaly fordult újra növekedésbe, mely az idén is folytatódott.

hvg.hu hvg.hu

Bezárják a milliárdos kiskereskedő céget
 

Bezárják a milliárdos kiskereskedő céget

Nem tudott talpon maradni a Reál hálózatából tavaly decemberben kiszállt Arzenál Kereskedelemfejlesztési Kft., a társaság végelszámolása hivatalosan is megkezdődött. A nagy tervekkel és többszáz üzlettel induló Arzenál kiskereskedelmi hálózat – amely Jakabos Zsuzsa Európa-bajnok úszót is „csatasorba állította” – ettől függetlenül tovább működik, ez az Arzenál ugyanis nem az az Arzenál, időközben a pénzügyi befektető kiszállt a végelszámolás alá vont cégből és az Arzenál-Régió Kft.-be vitte a láncot.

hvg.hu hvg.hu

Optimisták a Coop Rally cégvezetői
 

Optimisták a Coop Rally cégvezetői

Alapvetően pozitív várakozásokat fogalmaztak meg a idei Coop Rally állomásainak cégvezetői, visszaesésre senki sem számít közülük, többségük pedig – az árbevételt tekintve legalábbis – növekedéssel számol a jövő évben.

MTI/hvg.hu MTI/hvg.hu

Egyre jobban mennek a saját márkás termékek
 

Egyre jobban mennek a saját márkás termékek

Kereskedelmi márkás élelmiszerekre mintegy 165 milliárd forintot költöttek a magyar fogyasztók az idei első félévben. Értékben a kereskedelmi márkák piaci részesedése élelmiszernél 24-ről 25 százalékra nőtt, háztartási vegyiárunál pedig 17-ről 18-ra. Élelmiszernél diszkontban és hipermarketben nőtt a saját márkák piaci részesedése, szupermarketben és hazai láncban csökkent.

unknown unknown

A magyar fogyasztó számára még mindig az árcédula a legfontosabb
 

A magyar fogyasztó számára még mindig az árcédula a legfontosabb

Mind hosszú, mind rövidtávú trendek alapján a fogyasztás tartósan alacsony szinten maradására számít GfK Hungária Piackutató Intézet. A nyugati típusú fogyasztási motiváció egyelőre nincs jelen a magyarországi fogyasztók viselkedésében. Ezzel párhuzamosan mindenképpen figyelmet érdemel az online értékesítés térhódítása.

hvg.hu hvg.hu


Jönne a floridai webáruház – csak kellene hozzá 100 ezer dollár
 

Jönne a floridai webáruház – csak kellene hozzá 100 ezer dollár

Közel 100 ezer dollárnyi szabad tőkével rendelkező magyar partnert keres vegyes vállalat alapítására a floridai székhelyű irodaszerlánc, az Office 1 Superstores International. Az 50-50 százalékos vegyes vállalat a tervek szerint egy irodaszer webáruházat hozna létre. Az Office 1 adná a magyar piacra igazított know-howt és web platformot, valamint vállalja a marketingtámogatást, partnerének feladata pedig a vegyes vállalat működtetése lenne.

hvg.hu hvg.hu

A magyarokok tesznek az internetes vásárlási információkra
 

A magyarokok tesznek az internetes vásárlási információkra

A magyar fogyasztóknak csak harmada számára fontosak az interneten szerzett vásárlási információk. Ezzel jelentősen elmaradunk az európai piacoktól. Saját vásárlói tapasztalatait tíz magyar internethasználó fogyasztóból hatan osztják meg másokkal, valamelyik közösségi portálon keresztül.

unknown unknown

Az olimpia hazavágta a londoni üzleteket
 

Az olimpia hazavágta a londoni üzleteket

A hét elején nyilvánosságra hozott brit kiskereskedelmi forgalmi adatok alapján az idei évben augusztus volt a leggyengébb hónap a kiskereskedelmi eladások terén. Ezzel tehát végleg szertefoszlottak az olimpia közvetlen forgalomélénkítő hatásáról szőtt remények.

hvg.hu hvg.hu

A Mol továbbra is nagykutya a régióban
 

A Mol továbbra is nagykutya a régióban

A Mol továbbra is a régió egyik vezető cége, a Deloitte 500-as listáján a második helyen szerepel a lengyel PKN Orlen mögött és a Skoda előtt. Az első tízben négy lengyel, három ukrán, két cseh szerepel a Mol mellett, a teljes listán 56 magyar vállalat található.

hvg.hu hvg.hu

A rozé az új sláger
 

A rozé az új sláger

Tavaly a háztartások már kétharmada vásárolt bort valamilyen rendszerességgel. A többség a vörös fajtát részesíti előnyben, s egyre többen fedezik fel a rozét. Bort elsődlegesen hipermarketben, diszkontban vásárolnak a fogyasztók.

hvg.hu hvg.hu