#kisvállalkozás





Sötéten látják a jövőt a magyar kisvállalkozások, ezért nagy átalakításokat terveznek
 

Sötéten látják a jövőt a magyar kisvállalkozások, ezért nagy átalakításokat terveznek

A magyar kis- és középvállalkozások (kkv) marketingesei közel 73 százaléka gazdasági visszaesésre számít a következő évben, erre készülve azt tervezik, hogy növelik a hirdetési költségüket és a kommunikációs aktivitásukat. Többek között ez derült ki a Liftup képzési platform friss felméréséből, amelyben a a közösségi médiás jelenlétről és a metaverzumról is kérdezték a hazai cégek szakembereit.

hvg.hu hvg.hu







Immunisak lettek a magyar vállalkozások a Covid-hatásra, csak sajnos nagyon rossz értelemben
 

Immunisak lettek a magyar vállalkozások a Covid-hatásra, csak sajnos nagyon rossz értelemben

A koronavírus-járvány az elmúlt két évben kényszerdigitalizációba vitt bele a közoktatástól az egészségügyön át az ügyfélszolgálatokig szinte minden területet. De még ez a nyomás és ez a két év sem volt elegendő ahhoz, hogy a távmunka, valamint a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen a magyar kis- és középvállalkozások között – derült ki a Digiméter 2022. tavaszi felméréséből.

hvg.hu hvg.hu







Cél vagy eszköz a vállalatok számára a digitális transzformáció?
 

Cél vagy eszköz a vállalatok számára a digitális transzformáció?

Mostanában szinte a csapból is a vállalati, vállalkozói digitalizáció, illetve annak szükségessége folyik. De mit is nevezhetünk vállalati digitalizációnak? It-beruházások sorozata vagy céges kulturális irányváltás? Miért lenne szükség arra, hogy a kis- közép- és nagyvállalkozások pontosan meg tudják határozni a szükségleteiket és hogy miként induljanak el a digitalizáció útján? Miben segítheti a technológia fejlődése a kkv-kat, vállalkozókat, vállalatokat, miért érdemes a digitális megoldásokat választani, hogyan tudnak alkalmazkodni a megváltozott, vagy éppen bizonytalan helyzetekhez a digitalizáció segítségével?

BrandLab BrandLab