Hiába araszol csak a sor, hat autós mégis egymásba hajtott az M1-esen – videó
„Úgyis lassú a forgalom, bármi történik, meg tudok állni” – írja tanulságos videója kapcsán a közútkezelő. Pedig úgy fest, sokaknak nem sikerül.
„Úgyis lassú a forgalom, bármi történik, meg tudok állni” – írja tanulságos videója kapcsán a közútkezelő. Pedig úgy fest, sokaknak nem sikerül.
A platós sci-fi-jármű elég komoly károkat tud okozni, úgy tűnik.
Egy hete maradt a díjrendezésre, akinek év végén újul meg a biztosítása.
Ha kevés a hely, könnyen összejön egy koccanás.
Egy koccanást akartak rajta számonkérni.
270 ezer forintot sikerült fizettetnie az autóssal.
Jelentősen emelkednek a fedezetlenségi díjak.
Igencsak aktuális baleseti helyzetet szimuláltak egy német teszten.
Történelmi mélypontra süllyedt a kárgyakoriság tavaly, de a gyenge forint miatt, mégis drágult a karambolok miatti javíttatások költsége, ami átlagosan 683 ezer forint volt.
Gyorsan tisztázták a terjedő pletykát.
Időről időre megtörténik a baj, és koccanunk, ütközünk autónkkal. Mit teszünk, vagy mit tettünk mi ezekben a helyzetekben? A nagy ijedtség után hogyan álltunk neki, hogy megpróbáljuk megoldani azt, amit egy ilyen helyzetben fontos és mindenképpen érdemes?
A 20-as ezúttal mérföld/órában értendő, de még így sem egy száguldozós útszakaszról van szó.
A jelek szerint csak minimálisan megsérült autót villámgyorsan letakarták még a forgalom közepén.
Ment a harc a cégek közt az ügyfelekért alacsony árakkal, amit nem is bírt minden szereplő.
A cascós autók közt egyre több az olyan jármű, amelyeknél a fejlettebb felszereltség miatt sokkal drágább a javíttatás.
Persze nem csak a fővárosi körgyűrün történhet ilyen, de talán ott a leginkább jellemző.
1-2-3-4…ki győzi számolni?
Szemléletes videó a jobbról előzés kockázatairól.
Hamarosan azt a helyzetet is kezelni tudja az okostelefonos kárbejelentő, ha a külföldi biztosítóval kell egy karambol miatt ügyintézni.