TGM: Terrorsajtó
A terrorsajtó az államapparátus egyik legfontosabb része. „Szabadságát” védeni szánalmas félreértés, a sajtó nem ilyen.
A terrorsajtó az államapparátus egyik legfontosabb része. „Szabadságát” védeni szánalmas félreértés, a sajtó nem ilyen.
Amúgy ki foglalta el az Origo szerkesztőségét: a Momentum vagy a Fidesz?
Bár voltak, akik az eljárásomat pozitív példaként tüntették föl, a helyzet nem ennyire egyértelmű. Meg kell alaposabban nézni, hogy mire jó a pereskedés a propagandával szemben.
Brüsszelt akarják megállítani, de kettő, azaz 2 db vékonydongájú momentumost nem sikerült. Ez tartja most rettegésben a kormánypárti közvéleményt, és készteti zavart elhatárolódásra a magyar sajtót. Engem viszont nem. Ugyanitt szívélyesen várom Orbánt a szerkesztőségben.
A Fideszben való hitet ügyesen felépítették, és a mai napig összetartja ezt a tábort – véli Geszti Péter, aki mindettől függetlenül szívesen leülne Bayer Zsolttal kávézni. Geszti szerint a kormánypropaganda hatékony és olcsó, főként ahhoz képest, hogy később milyen sokat hoz majd.
A szóbeli durvaságok nem elhirtelenkedett kiszólások, hanem egy tudatos háborús propaganda részei. Bayer sem csupán egy szorgosan csaholó véreb; mindenki tudja róla, hogy amit ő mond, azt a Párt mondja.
Megint kifigurázta a Brüsszel-ellenes kormányzati kampányt a Magyar Kétfarkú Kutya Párt, egyelőre csak képmanipulációval.
"Harcoljon Ön is a LED-égőkkel a Rezsidémon ellen!"
Rá akarnak mutatni, hogy a kormánypropaganda egyre távolabbra löki az országot Európától.
Akcióba lendültek szerda éjjel a Momentum Mozgalom aktivistái, és ahogy mondják, kijavították a kormánypropagandát.
Lesznek újabb kétfarkús óriásplakátok, ingyenes tájékoztató kiadványok és matricák is a kormányplakátok átragasztásához.
Olyan szabály persze nincs, hogy nem inzultáljuk az alanyt, de csak azért nincs, mert eddig nem volt szükség rá. Vélemény.
Kihívás elé állították a Fidesz kommunikációs szakembereit is a megváltozott médiafogyasztási szokások, tehát ami pár éve még egy független portál szétzúzásának jelszava volt, az ma húsbavágó kormányzati gond. Nincs jó módszer a választók megszólítására.
A kormány propagandaplakátain szereplő férfi a családi adókedvezményt hirdeti, de cége jelentős adótartozást halmozott fel.
Legkésőbb márciusig, vagyis szűk két hónapon belül meg kell találnia a kormányzati kommunikációs stábnak azt az intézkedést és a hozzá kapcsolódó új hívószót, amelyre a 2018-as választási kampányát építheti a Fidesz – értesült a hvg.hu.
A MSZP-s képviselő a Magyar Nemzetnek mondta el saját verzióját arról, miért volt kirobbanóan jó kedve múlt pénteki sajtótájékoztatóján.
A DK hangsúlyozta, hogy a kvótanépszavazás érvénytelen volt.
Az Együtt bejelentette, hogy átragasztja a kormányzati propaganda plakátjait. A „Minden idők legsikeresebb nemzeti konzultációja” szöveg mellé „ Az orosz titkosszolgálat számára. Szpaszíba ” feliratot ragasztották.
A házak falán, az utak mentén, a metróban és az állomásokon is megjelentek a kormány új nemzeti konzultációs plakátjai.
A HVG volt főszerkesztő-helyettesének írása arról, hogy ha eredményes lesz a népszavazás, akkor az a vigasz sem maradhat, mint eddig, miszerint a világ szégyenpadján nem a nemzet, hanem csak az ország kormánya ül. Vélemény.