Hat utasból csak egy tudja, hogyan kérhet kártalanítást, ha késik a repülője
Egyre nagyobb üzlet a késő vagy törölt repülőjáratok utáni kártalanítás behajtása.
Egyre nagyobb üzlet a késő vagy törölt repülőjáratok utáni kártalanítás behajtása.
Sokaknak nyárig kell majd várniuk a 12 ezer forintos jóváírásra a fűtésszámlából-tudta meg a Népszava.
Karcag és Tiszafüred között valószínűleg csak hajnalban indulnak útnak a vonatok. A többi érintett vonalon késésekre számíthatnak az utasok.
Egyetlen járatot sem kellett törölni, de a repülőgépek kötelező jégtelenítése miatt 10-20 perces késések vannak.
A több száz utasra mindössze egyetlen WC jutott, de legalább volt fűtés és világítás.
November közepén át kéne adni a jelentős csúszásban és drágulásban lévő Bibó-kollégiumot, ez egyelőre (újfent) nem tűnik tarthatónak.
Rettenetesen unta, hogy csak üldögél a tömeg, úgy döntött, feldobja egy kicsit a napot.
A költségek nőnek, mert csúszik a beruházás kezdése. De a törlesztőket az eredeti terv szerint kell kezdeni visszafizetni. Viszont az EU nem tűr költségnövekedést. Erre kéne a kormánynak gombot varrnia.
Az LMP egyik képviselője rákérdezett, miért késnek a diákigazolványok. Az Emmi parlamenti államtitkára válaszolt: minden igénylő nemsokára megkapja, de az mégiscsak botrány, hogy az LMP Ron Werbert szerződtette tanácsadónak.
Több vágányon nem jártak a vonatok. Van olyan szerelvény, amelyik egy órát is késhet akár, és olyan is volt, amelyet el sem indítottak.
Vannak olyan vonatok a vonalon, amelyek több mint egy órát késtek kedden kora este.
Hiába van EU-s irányelv arról, hogy a nagyobb késések után a jegyár egy részét vissza kell téríteni, a román vasút nem ülteti át ezt a gyakorlatba, mert csődbe jutna.
A MÁV előbb elküldte az adatokat, hogy tavaly 1,8 millió percet késtek a vonatok, majd elmondta, miért téves ebből arra következtetni, hogy baj lenne.
Nem igazán sikerült tartani a menetrendet tavaly sem, a vonatok nem egészen 12 százaléka késett a MÁV adatai szerint, és az arány nagyjából megfelelő a korábbi években regisztrált késések arányának.
A BKK-tól és néhány vidéki nagyvárosban már a buszon ülve megkap minden segítséget az utas az újratervezéshez, ha forgalmi okok miatt át kell szállnia, a vasúton és sok távolsági busznál viszont marad a reménykedés, ha valami nincs rendben a forgalomban.
A Budapest–Békéscsaba–Lőkösháza vonalon 30-50 percet is késhetnek a vonatok.
Akár 20-30 perces, de esetenként egyórás késésekre is számítani kell több vasútvonalon.
Csak egy vágányon járnak most a vonatok Pestszentlőrinc és Vecsés között.
A vonatok 90 százaléka volt pontos az elmúlt másfél évben. Előtte éveken át jóval rosszabb volt ennél az arány.