Zöld fényezéssel csábít vásárlásra ez a 28 éves ritka BMW M3 GT
A British Racing Green színű sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
A British Racing Green színű sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
Pörgős és vérszegénynek abszolút nem nevezhető motor, kiváló kézi váltó és alacsony tömeg, hogy csak a legfontosabb hozzávalókat említsük a valaha készült leggyorsabb Civic sikerreceptjéből. Teszten a vadonatúj Type R.
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású szedán kompresszoros 6,2 literes V8-asa minden korábbinál erősebb lett.
A limitált szériás sportos apróság többe került, mint a jelentősen potensebb Volkswagen Golf R.
A kéziváltós hot hatch külsejét és utasterét is a kék szín dominálja.
Messze nem filléres tétel ez a patinás olasz sportkocsi, mely közel hét évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
550 lóerő, 1 tonna körüli tömeg, kézi kapcsolású váltó, hátsókerék-hajtás: a limitált szériás új olasz sportkocsi ezzel állít emléket hét rali világbajnoki címnek.
Az igen limitált mennyiségben gyártott olasz szupersportkocsi ezen példányával eddig alig több mint 17 ezer kilométert tettek csak meg.
Megújult formában támadnak a Cadillac CT4-V Blackwing és CT5-V Blackwing jubileumi kiadásai.
Nem, ez itt most kivételesen nem egy újabb hibrid Toyota. Hanem egy rendes kis sportkocsi, pörgös boxerrel, remek kézi váltóval, hátsókerék-hajtással és üdítően alacsony tömeggel. Vallatáson a GR86.
Ken Okuyama már sok mindent letett az asztalra és most előrukkolt egy saját fejlesztésű vadonatúj kocsival – íme a tető nélkül, de gyönyörű nyitott kulisszás kézi váltóval és szívó V8-cal támadó Kode61 Birdcage.
Jókora kompresszoros V8, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a vadonatúj roadsterben.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.
A látványos megjelenésű és szuperkönnyű ikonikus sportkocsi egészen a 60-as évekig tekeri vissza az idő kerekét.
Ahogy a nemrégiben kijött Moszkvics, úgy a Lada újdonsága is egy kínai modellre épül.
A Civic Type R nagytestvérének tekinthető Integra Type S a valaha készült legerősebb sorozatgyártású Integra.
A 3 literes 6 hengeres motorban találtak még 210 eddig szunnyadó lóerőt.
Az újdonság kevesebb, mint 20 kilogrammal nehezebb az alapját adó kupénál.
Ebben a 2,5 évtizedes múltra visszatekintő Integra Type R-ben kevesebb, mint 10 ezer kilométer van.
Szerény fogyasztású gázolajos verzióban is hazavezethető a Seatból kivált sportos almárka ötajtós és kombi modellje.