Baleset miatt beállt a forgalom az M3-son
Budapest felé az M0-s csomópontjánál ütközött össze két személygépkocsi.
Budapest felé az M0-s csomópontjánál ütközött össze két személygépkocsi.
Ferenc pápa látogatása dugót is okozott, amiből szabálytalanul próbáltak szabadulni sokan.
Legyenek-e megint autók a hídon? – erről kell dönteni és voksolni.
Látványos videót tett közzé a MÁV, hogyan tarolt le mindent a kisiklott tehervonat.
Fa dőlt a vasúti sínekre, Rákospalota-Újpest és Veresegyház kötött várhatóan kora délelőttig nem járnak a vonatok.
Hétfőn kezdik csak el a kisiklott kocsik műszaki mentését a vasárnapi baleset után.
Mindkét vágány járhatatlanná vált és a felsővezeték-rendszer is jelentősen megrongálódott.
A záhonyi fővonalon egy-két órával is tovább tarthat az utazás.
Leszakadt a vezeték Nagykőrösön, járatkimaradás, pótlóbuszok, késések a szegedi vonalon.
Szombat hajnalban elkelt a kétszázezredik darab is a MÁV-Volán-csoport új bérleteiből.
A lezárás nemcsak az autós forgalmat, hanem a közösségi közlekedést is érinti.
Központi rendszerhiba volt, ilyenkor minden szerelvény automatikusan leáll. Az utasok meg sétálhattak egyet az alagútban.
Május elsejétől él egy új szabályozás.
A hétvégén kiemelik a népligeti felüljáró két tartógerendáját, ezért a környéken forgalomkorlátozásra kell számítani – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) csütörtökön. A munkálatokhoz szükséges forgalomtechnikát péntektől építik ki.
Az 1-es főútra és a 3-as főút belterületi szakaszára is riasztani kellett a tűzoltókat.
Persze csak a balesetmegelőzési kampány kisfilmjében.
Nagy sikerrel büszkélkedik az államtitkár a vármegye- és országbérletek kapcsán, és a MÁV korábbi bérleteladási számaival összehasonlítva tényleg erősnek tűnik az indulás.
A jegy a vonatokon csak 2. kocsiosztályon érvényes.
Alig több mint egy évtized alatt háromszorosára nőtt az elektromos járművek átlagos hatótávolsága. Manapság a leghatékonyabb hibridek csak árammal hosszabb utat képesek megtenni egy feltöltéssel, mint 2011-ben a tisztán elektromos kocsik.