Autómentes Lánchidat javasol a BKK
A közlekedési vállalat szerint jól működik a december óta alkalmazott forgalmi rend.
A közlekedési vállalat szerint jól működik a december óta alkalmazott forgalmi rend.
Amerikai és német kutatók szerint egyszerű megoldással lehetne jelentősen csökkenteni a közúti közlekedés által okozott környezeti terhelést, ám ehhez szükség lenne némi újításra.
A háromszoros sebességhatár-túllépés már elég komoly bírságot jelent.
A szürke dobozokban vagy van működő traffipax, vagy nincs, éppen ezt nem tudják az autósok.
A körülmények egyelőre tisztázatlanok a Zala vármegyében történt balesettel kapcsolatban.
Az elektromobilitás meredeken felfelé ívelő szakasz elejére érkezett. A tisztán villanyautók mellett a hibrideknek is van létjogosultságuk, és sokan akadnak, akik a hidrogéncellás változatra esküsznek.
A három főszereplő mindegyike leckéztetni akart.
Egyik jegyértékesítési csatorna sem fog működni öt órán keresztül.
A repülőtér kifutópályájának átépítése miatt is szükség lenne az új nyomvonalra, de egyelőre még a tervezésre sincs pénz.
Pécsett már tesztelik a rendszert.
Szombathelyről kettő, Pécsről, Nyíregyházáról és Békéscsabáról egy-egy vonat indul.
A buszsofőr vezetés közben „némi szédülést” érzékelt, és a protokollt követve értesítette a központot, hogy nem érzi jól magát, félreáll és küldjenek valakit, aki befejezi helyette a fuvart, ám elájult, mielőtt leparkolhatott volna és nem tudta megállítani a buszt, amely a szembejövő forgalomba kezdett kanyarodni.
A pápalátogatás miatt forgalomkorlátozások lesznek Budapesten.
A hajójárat keddtől vasárnapig 11 és 19 óra között kétóránként indul. Az utolsó járat 20.15-re ér vissza a Vigadó térre. Hétfőn a hajóközlekedés szünetel.
Az intézkedés május 24-től június 8-ig lesz érvényben Szlovákia osztrák, magyar, cseh és lengyel határán.
Múlt héten zajlott a Speedmarathon-akció.
Itt volt az első közlekedési lámpa, az első aluljáró, az első éjjel-nappali csemegebolt, mára gyakorlatilag Budapest első olyan kereskedelmi útvonala, ahol megszűnhet a hagyományos kiskereskedelem. Az évtizedek óta pusztuló úton azonban még mindig akadnak olyan boltosok, akik a csökkenő forgalom ellenére is kitartanak. Miért maradtak, milyen jövőt tartogat számukra a környék, és ami a legfontosabb: mit lehet kezdeni egy hatsávos „autópályával" a város közepén, hogy visszatérjen rá az élet?
A belvárostól Pesterzsébetig mindenhol kell forgalmirend-változásra számítani.
Burkolatjavítás miatt torlódik a forgalom az M5-ös autópálya főváros felé vezető oldalán, az M0-s csomópont előtt.