Életveszélyes módon kért segítséget egy autós az M0-son
Az autós a láthatósági mellényét lobogtatva a szélső sávban próbálta megállítani az autókat.
Az autós a láthatósági mellényét lobogtatva a szélső sávban próbálta megállítani az autókat.
Ötödik részénél tart a sorozat.
Nem biztos, hogy betonnal vagy aszfalttal kell egyben tartani az utak fő alkotóelemét, a kőzúzalékot. Svájci kutatók azzal kísérleteznek, hogy a közönséges kötözőspárgához hasonló fonallal adják meg az út szilárdságát.
Nem csak a műszaki felszereltséget nézik.
A Kálvin tér és a Corvin negyed között sorban álltak a metrópótlók.
A próbafutásokon derült csak ki, hogy nem lesz elég a szegedi villamosokat ellátó áramfejlesztő az új járművek magasabb energiaigényéhez.
Rossz minőségű csúszásgátló anyag került a Combinókba, egyesével kell újratölteni őket.
Újabb olyan videót posztolt a közútkezelő, amelyen jól látszik, néha milyen rizikót vállalva próbálnak orvosolni egy hibát az autósok.
A MOL és az i-Cell közös fejlesztése az újítás, amely a használatarányos magyar útdíjak (HU-GO) utólagos kiegyenlítését teszi lehetővé.
Egyre több helyen hevernek szanaszét.
Egész napos program lett a tankolás.
Pályakarbantartás lesz, amely érinti a 3-as, a 28-as és a 37-es villamosokat is.
Szombaton már szabadon lehet tekerni a kerékpárúton.
Megint lezárták, mert cserélték a hídsarukat.
Csak a szükséges javításokat kellett elvégezni rajtuk, különben is, csak 46 járművet vizsgáltak meg. Erről a BKK vezérigazgatója beszélt a Népszavának, de az interjúban szó esett egyebek mellett a jegyárbevételekről, a buszbeszerzésről, az e-jegyről és a dugódíjról is
Az elektromobilitás jóval többől áll, mint a villanyautók birodalmából.
Egyhetes fokozott ellenőrzés zajlott, aminek közzétették az eredményeit.
A Demokratikus Koalíció jelöltje szerint sokan csakis autóval közlekedhetnek a városban.
Szeptember közepéig 75 ezren regisztráltak a szolgáltatásra.