Videóra vették, ahogy a forgalommal szemben és kerékpárral haladnak az új M30-ason
Csak pár napja lehet használni az új sztrádaszakaszt, de azon már egy biciklis is járt.
Csak pár napja lehet használni az új sztrádaszakaszt, de azon már egy biciklis is járt.
Egy órával is nőhet a menetidő az M0-s autóút M1-es autópálya felé vezető oldalán.
Buszsávellenőrzést tartott a BRFK a fővárosi utakon.
Az id. Antall József rakpart Parlament és Margit híd közötti szakaszának átépítésével egybefüggően sétálhatóvá válik a Duna partja.
A rendőrség balesetmegelőzési bizottsága vásárolta a nagyteljesítményű autókat és rendőrmotorokat.
Néhány nemzetközi járatnak útközben kell átváltania a téli időszámításra.
Járatsűrítésekkel, rendkívüli járatok indításával és nagyobb befogadóképességű járművek forgalomba állításával segíti a BKK a halottak napja előtti közlekedést a budapesti temetőknél. Az autóval érkezőknek több lezárásra érdemes felkészülniük.
Óraátállítás, mindenszentek, hosszú hétvége – a vonatok és a buszok megpróbálnak igazodni az elvárásokhoz.
Interjút adott Váradi József, a Wizz Air elnök-vezérigazgatója a Corrierének, amelyben beszélt a Ryanairrel való rivalizálásukról, az olaszországi terjeszkedésről, arról, hogyan tudtak a válságban talpon maradni, miért akarták megvenni az Easyjetet és hogy mit üzen a tönkrement Alitaliából alakult Ita Airwaysnek.
Többször is lebukott az elmúlt években, és párszor el is tiltották a vezetéstől.
Lázár János korábban 30-35 percet ígért.
Kibővítették Londonban az ultraalacsony kibocsátási zónát. Ezzel már két budapestnyi területen kell a régebbi autók vezetőinek több mint 5000 forintnak megfelelő összeget fizetniük a behajtásért, az év egyetlen napja kivételével minden munka-, pihenő- és ünnepnapon. A cél, hogy tisztább maradhasson a levegő a városban.
Nem könnyű most ezeken az utakon közlekedni.
Budán egy műszaki hibás jármű miatt kellett lezárni egy sávot.
A CO2 kibocsátás csökkentése mellett a repülési tervek módosítása is sokat segíthet a klímakatasztrófán, ráadásul ennek még a költségei sem olyan magasak.
A cél pont az, hogy megtévesszék az autósokat, és elérjék, hogy szabályosan közlekedjenek.
Jövő márciusig lehet benyújtani a pályaműveket, a terveknek összhangban kell lenniük a Duna alagúttal is.