Kicsit lassabb a tram train, mint a busz: 49 perc alatt lehet vele Hódmezővásárhelyről Szegedre jutni
Lázár János korábban 30-35 percet ígért.
Lázár János korábban 30-35 percet ígért.
Kibővítették Londonban az ultraalacsony kibocsátási zónát. Ezzel már két budapestnyi területen kell a régebbi autók vezetőinek több mint 5000 forintnak megfelelő összeget fizetniük a behajtásért, az év egyetlen napja kivételével minden munka-, pihenő- és ünnepnapon. A cél, hogy tisztább maradhasson a levegő a városban.
Nem könnyű most ezeken az utakon közlekedni.
Budán egy műszaki hibás jármű miatt kellett lezárni egy sávot.
A CO2 kibocsátás csökkentése mellett a repülési tervek módosítása is sokat segíthet a klímakatasztrófán, ráadásul ennek még a költségei sem olyan magasak.
A cél pont az, hogy megtévesszék az autósokat, és elérjék, hogy szabályosan közlekedjenek.
Jövő márciusig lehet benyújtani a pályaműveket, a terveknek összhangban kell lenniük a Duna alagúttal is.
Egy éve üzemel a kerékpárút, amelynek világít a burkolata; a kísérlet annyira bevált, hogy az új bicikliutak mellett más utakon is kipróbálják a módszert.
Hamarosan nyolc kerékpárúton lehet majd találkozni világító burkolati jelekkel.
Egyformán érintett minden korosztály. Volt olyan, hogy 26 kilométert autózott valaki szemben a többi autóssal.
A közúti halálesetek számának csökkentése érdekében ideje volna bevezetni a nulla alkoholszintet a volán mögött - véli az Európai Parlament.
Évente kétezer alkalommal akad meg a tömegközlekedés olyan autósok miatt, akik úgy teszik le a kocsijukat, hogy nem lehet elférni mellettük.
A Hamburgban bemutatott vonat nem külön zárt pályán közlekedik majd, hanem ugyanott, ahol a többi. Az első négy szerelvény már decemberben forgalomba áll.
A Kálvin tér és a Corvin negyed között sorban álltak a metrópótlók.
Az autós a láthatósági mellényét lobogtatva a szélső sávban próbálta megállítani az autókat.
Ötödik részénél tart a sorozat.
Nem biztos, hogy betonnal vagy aszfalttal kell egyben tartani az utak fő alkotóelemét, a kőzúzalékot. Svájci kutatók azzal kísérleteznek, hogy a közönséges kötözőspárgához hasonló fonallal adják meg az út szilárdságát.
Nem csak a műszaki felszereltséget nézik.