Földöntúli luxus: Magyarországon a 48 colos kijelzős, valódi foteles Lexus LM
Immár hazánkban is elérhető a Toyota prémiummárkájának legnagyobb utastérrel kecsegtető luxusmodellje.
Immár hazánkban is elérhető a Toyota prémiummárkájának legnagyobb utastérrel kecsegtető luxusmodellje.
A plugin hibrid hajtásláncú sportos luxusautó indulóára 90 millió forint felett alakul.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az elődjénél kettővel kevesebb hengerrel, cserébe viszont turbóval és nagyobb teljesítménnyel szolgáló RX 500h, mely igazi tekintetmágnes rozébarna fényezéssel érkezett meg hozzánk.
McLaren elektromos hajtás, egekig pörgő V10-es motor, futurisztikus hidrogénkaniszter a híres magyar versenylóról elnevezett sportkocsiban, melynek Kincsemhez hasonlóan Goodwood hozhatja el a világhírnevet. A sokat ígérő cég nyíregyházi származású, Svájcban élő vezetőjével beszélgettünk.
Az újdonság 9 millió forinttal alacsonyabb árú, mint az eddigi alapmodell.
Érkezőben a német gyártó középkategóriás szedánjából készített praktikus családi változat.
A bajor gyártó eddigi legnagyobb teljesítményű elektromos modellje 550 kilométer feletti hatótávolsággal bír.
A Panamera várhatóan hasonlóan frissül fel, mint nemrégiben a Cayenne szabadidő-autó.
A 680 lóerős újdonság első példányának árát jótékonysági célokra fordítják.
Az új CT6 4,4 centiméterrel hosszabb az aktuális Mercedes S-osztály alapmodelljénél.
A Mercedes-Maybach S-osztály alaphelyzetben sem unalmas vagy olcsó, ám a Virgil Abloh kivitel rengeteget dob rajta.
Megérkezett a Mercedes-AMG közel 700 lóerős biturbó motorjára épülő új Aston Martin DB12.
A több mint 50 esztendős versenyautót a Comói-tó partján kaptuk lencsevégre.
Memphis Depay szerzeménye a fiatalon elhunyt Virgil Abloh tervező előtt tiszteleg, aki a Louis Vuitton művészeti igazgatója volt.
A normál és kupé változatban egyaránt készülő új L&K kivitel csak minimálisan gyengébb az RS sport kivitelnél.
A Genesis G70 alapmodellje mostantól 0,5 literrel nagyobb, közel 50 lóerővel erősebb benzines erőforrást vonultat fel.
Mutatjuk a kékvérű brit luxusmárka első hangtalanul suhanó modelljét, melyen már nincs kipufogó.
A luxusterepjáró plugin hibrid kivitelei erősebbé váltak és nőtt a hatótávjuk.
A korábbi tulajdonosát alaposan lekörözte a maranellói autógyártó.
A német tuningcég ezúttal kivételen nem a teljesítményt, hanem a hatótávot növelte meg.