Feltámadásra várva: rábukkantunk Freddie Mercury kopottas régi Mercedesére
A szebb napokat is látott régi S-osztály volt a Queen frontemberének kedvenc kocsija, amit jogosítvány hiányában sosem vezetett, de szívesen utazott benne.
A szebb napokat is látott régi S-osztály volt a Queen frontemberének kedvenc kocsija, amit jogosítvány hiányában sosem vezetett, de szívesen utazott benne.
Ilyen az, amikor egy kihegyezett biturbó V8-as benzinmotor úgy játszik egy gigantikus divatterepjáróval, mint cica a gombolyaggal.
Megérkezett a közel 5 méter hosszú új E-Klasse, mely később kombiként is elérhető újdonság plugin hibridje több mint 100 kilométert képes megtenni elektromos módban.
Az új zászlóshajó modell az RS6 Performance-nál és az RS E-Tron GT-nél is nagyobb teljesítményűnek ígérkezik.
Luis Chiron, akiről a jelenlegi Bugatti modellt elnevezték szintén Monacóban született.
Az EX90 csúcsmodelljében nincs sok ülés, cserébe viszont pezsgőhűtőt is kapnak a legnagyobb kényelmet élvező utasok.
Megérkezett a bajor gyártó hatalmas SUV modelljének belépőszintet képviselő 50e verziója.
A bajor gyártó leleplezte a 7-es sorozat új elektromos csúcsmodelljét.
Testközelből ismerkedtünk meg az első olyan Mercedes-Maybach modellel, melyben már nincs belső égésű motor. A Mercedes-Maybach EQS 680 SUV minden korábbinál csendesebb utastérrel, és már-már földöntúli luxussal kényeztet.
Érkezőben a kékvérű brit márka első elektromos modelljei, melyek erőhiányban abszolút nem fognak szenvedni.
A "villámgyorsan húzódj le előlem" jegyében fogant, sokakat egyenesen elrettentő külső mögött politikailag teljesen korrekt zéró emissziós technika rejtőzik, és akkor a high-techtől tocsogó luxus utastérről még nem is beszéltünk. Kipróbáltuk az i7-es BMW-t.
Egy amerikai sofőrnek sikerült a luxusautóját és egy több millió dolláros műkincset is összezúznia egyszerre.
Baltával faragott szögletes formaterv, a szocialista luxus jegyében fogant tágas utastér és egy közel 8 literes benzinmotor.
A közel 1500 Nm nyomatékú sportszedánnak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Okos trükkökkel növeli a hatótávot az EQS SUV olcsóbb kistestvére, melyben már-már álmosító csendben és igen kényelmes utazásban lehet részünk. Teszten a legújabb német luxus villanyterepjáró, az EQE SUV.
A 6 literes benzinmotorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.
Itt a megoldás azok számára, akik a kékvérű brit gyártó SUV-ját alaphelyzetben esetleg túlságosan visszafogott karakterűnek találják.
Közel nyolcezer dollár még neki is sok volt.
A titokzatos újdonságról egyelőre szinte csak annyit lehet tudni, hogy a Comói-tó partján fog bemutatkozni.
Magyarországon egyelőre még nincs Pagani szalon, de Németországban igen - beugrottunk a stuttgarti kereskedésbe.