850 lovas biturbó V12 a legújabb Maybach S-osztályban
A 6 literes benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni közel 240 eddig szunnyadó lóerőt.
A 6 literes benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni közel 240 eddig szunnyadó lóerőt.
A Cadillac Celestiq már a Rolls-Royce-ok és a Maybachok ligájában focizik.
A német autógyártás aranykorába repít vissza a Mercedes és Porsche mérnökök zsenialitásának emléket állító E 500, melyből mi egy szuperritka Limited példányt próbáltunk ki. Élménybomba V8 és hátsókerék-hajtás minden idők legjobb sleeper szedánjában.
A különleges Continental GT-ért több mint 140 millió forintot kérnek el.
Felfrissített designnal és modernizált technikával támad a stuttgartiak dobozos modellje.
A remek állapotú négyszemélyes bálnával évente átlagosan alig több, mint 600 kilométert tettek meg.
Igazán stílusos a jellegzetesen méregzöld verzió, amit a márka talán legnevesebb tuningcége készít.
A fővárosi Formula–1 partin a hétszeres világbajnok mellett a 800 lóerőnél is erősebb Mercedes-AMG S 63 E Performance is tiszteletét tette.
Csodásan öblös hangorkán egy olyan autóból, amelyből alig pártucatnyi készül majd.
A svéd manufaktúra első modelljének 20. születésnapjára készült sportautóban kuplungos kézi-, illetve kényelmes automata váltó is található, és minden egyes kilogrammra jut egy-egy külön lóerő. Az emberileg igen közvetlen cégalapító tulajdonos tárta fel nekünk a többek közt magyarok által is fejlesztett CC850 ajtaját.
A Mercedes-Maybach S-osztály zöld rendszámos verziójának alaposan megkérik az árát.
Valahonnan a távolból finoman dorombol a 6 literes 12 hengeres, fejünket puha párna, hátunkat és vádlinkat masszázs kényezteti, finoman terjeng a fedélzeti parfüm illata, az ezüst poharakban behűtött Dom Perignon gyöngyözik. A csúcs Maybach S-osztály átértelmezi a luxusutazás fogalmát.
A közel 700 millió forintos Batur opcionális hangrendszerének alaposan megkérik az árát.
Felfrissített designnal és modernizált technikával debütált a felfrissített brit SUV.
A bőven több mint 700 lóerős teljesítményű Batur nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a 23 colos kerekeket sem találják elég méretesnek a bajorok flagship SUV-ján.
Látványos formatervvel, prémium minőséggel és luxus szolgáltatásokkal támad a Hyundai génekkel rendelkező Genesis G80 szedán, de vajon mire elegendő mindez a hosszú múltra visszatekintő német riválisok ellenében?
Immár hazánkban is elérhető a Toyota prémiummárkájának legnagyobb utastérrel kecsegtető luxusmodellje.
A plugin hibrid hajtásláncú sportos luxusautó indulóára 90 millió forint felett alakul.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az elődjénél kettővel kevesebb hengerrel, cserébe viszont turbóval és nagyobb teljesítménnyel szolgáló RX 500h, mely igazi tekintetmágnes rozébarna fényezéssel érkezett meg hozzánk.