Ékalakú legenda: új gazdára vár egy szuperritka Aston Martin Lagonda
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő kocsival eddig alig több, mint 25 ezer kilométert tettek csak meg.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő kocsival eddig alig több, mint 25 ezer kilométert tettek csak meg.
A míves puska és a luxussal nyakon öntött kockaterepjáró a sólyom tematika jegyében fogant.
A földöntúli luxussal támadó Mercedes-Maybach SL680 Monogramon megszámlálhatatlanul sok Maybach-logó feszít.
A 6 hengeres benzinmotorral szerelt régi S-Klasse maga a hamisítatlan 80-as évek.
A BMW Alpina XB7 Manufaktur ügyesen táncol az elegencia és a sportosság határmezsgyéjén.
Itt a lehetőség arra, hogy lecsapjunk a valaha készült egyik legkülönlegesebb Bálna Mercire.
A legendás 12 hengeres erőforrás utódja egy hibrid technikával megspékelt V8-as motor.
A hatalmas Cadillac Solleiben négyen kabriózhatnak a legnagyobb csendben és kényelemben.
Az új Flying Spur nemcsak erős, hanem gyors és egyben hatékony működésű is.
Az aktuális Mercedes-Maybach S-osztálynál jelentősen tágasabb utastérrel kecsegtet ez az alig használt közel 20 éves Maybach limuzin.
Az ezüstmetál fényezésű S 500 az elmúlt több mint két évtizededben kevesebb mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Az elmúlt évtizedekben lényegében egyáltalán nem használták ezt az igen ritka hatalmas V12-es motorral szerelt hatalmas luxuslimuzint.
A W12 távozott a kínálatból, a rekorderős új V8 pedig plugin hibrid technikával biztosít 81 kilométer lokálisan zéró emissziós hatótávot.
Itt a megoldás azok számára, akik a 802 lovas Mercedes-AMG S 63 E Performance produkciójával nem teljesen elégedettek.
A közel 800 lóerős teljesítményű biturbó V8-as “szívű” újdonság végsebessége bőven meghaladja a 335 km/h-t.
Az egyedi külső megjelenésű Hongqi Guoli hossza alig marad el a 6 métertől.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
A magyar fődesigner nevével fémjelzett Mercedes CLE immár nemcsak gyönyörű kupé, hanem D-vitamin gyűjtögetős kabrió változatban is elérhető. Kipróbáltuk az AMG verzió érkeztéig aktuális csúcsmodellt, a 6 hengeres CLE 450-et.
Az igen egyedi típusjelzést viselő, erősen lelakott állapotú Mercedes S-osztály 8 millió forintos becsértékű.