Furcsa víz alatti sebességrekord a valaha készült legerősebb Bentley-től
A közel 800 lóerős teljesítményű biturbó V8-as “szívű” újdonság végsebessége bőven meghaladja a 335 km/h-t.
A közel 800 lóerős teljesítményű biturbó V8-as “szívű” újdonság végsebessége bőven meghaladja a 335 km/h-t.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
A magyar fődesigner nevével fémjelzett Mercedes CLE immár nemcsak gyönyörű kupé, hanem D-vitamin gyűjtögetős kabrió változatban is elérhető. Kipróbáltuk az AMG verzió érkeztéig aktuális csúcsmodellt, a 6 hengeres CLE 450-et.
Az igen egyedi típusjelzést viselő, erősen lelakott állapotú Mercedes S-osztály 8 millió forintos becsértékű.
A nemzetközi menetpróbán nemcsak a szinte teljesen hangtalanul suhanó elektromos G-osztályt, hanem annak 6 hengeres dízel és benzines, illetve biturbó V8-as változatát is vallatóra fogtuk. Teszten a legendás kockaterepjáró legújabb verziói.
A Mercedes G 580 with EQ Technology Edition One árcéduláján több mint 75 millió forintos összeg szerepel.
A kékvérű brit luxusmárka a környezettudatosság jegyében W12-ről V8-ra vált.
A Bentley Batur Convertible By Mullinerből alig több, mint egy tucatnyi példányt gyártanak.
A Hongqi Guoya legfőbb riválisa a Rolls-Royce Ghost és a Mercedes-Maybach S-osztály.
Az enyhén megosztó külsejű, abszolút nem drága 745 Li-vel eddig alig több, mint 40 ezer kilométert tettek csak meg.
Az Audi Q7 TFSI e quattro csúcsmodellje közel 500 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.
Az új Audi Q8 TFSI e quattro nagy kapacitású akkumulátora 85 kilométeres elektromos hatótávolságot tesz lehetővé.
A megújult Porsche Panamera legolcsóbb plugin hibrid változata 52,4 millió forinttól indul itthon.
A tekintélyt parancsoló külsejű Hongqi H9 hossza bőven meghaladja az 5 métert.