Bezuhantak a Bentley eladásai
A kékvérű brit luxusmárka tavaly jelentősen kevesebb autót adott el, mint az előző évben.
A kékvérű brit luxusmárka tavaly jelentősen kevesebb autót adott el, mint az előző évben.
A nyitható tetejű vadonatúj Mercedes-Maybach sportkocsi alapára bőven több, mint 100 millió forint felett alakul.
Havas körülmények mellett hajtottuk meg a még a 4 tonnás elektromos Hummernél is nehezebb S680 Guardot, az utolsó V12-es Mercedest. Tűz, Csucsu!
A különleges Cadillacet alig használták az elmúlt közel három évtizedben.
Kevesen tudják, hogy a bajor gyártó legnagyobb luxusmodelljéből a 80-as évek elején kombi változat is készült.
A Bentley Continental Flying Star by Touring Superleggera nem túl gyakran jön szembe velünk az utakon.
A BMW X7-nél némileg nagyobb, közel 3 tonnás Cadillac Vistiq első példányait tavasszal vehetik át a megrendelők.
A 760 lóerős Cadillac Escalade IQ alaphangon több, mint 50 millió forintot kóstál.
Sosem készült még olyan erős S-Klasse, mint a Mercedes-AMG S 63 E Peformance, de vajon mennyire uralható egy ilyen 1430 Nm nyomatékú luxusromboló egy frissen behavazott alpesi szerpentinen? Kipróbáltuk!
A megszokottnál merészebb fordulat az autós világban: a patinás brit Jaguar leállítja a gyártást, és két év múlva mindent másképp fog csinálni. Az új elektromos modellel a luxusautók piacát céloznák meg.
A zászlóshajó kategóriás Maextro S800 a gyártó szerint nagyobb, mint a kínai autók 99,99 százaléka.
A tágas utasteret remek komforttal és prémium életérzéssel kombináló Mercedes V-Klasse legújabb változata modernizált technikával, dízel, lágyhibrid benzines és tisztán elektromos hajtásláncokkal veszi célkeresztbe a pénztárcánkat.
A brit márka most először mutatta meg érkezőben lévő három új elektromos modelljének egyikét.
A tetőtől talpig szürke luxusszedán hátára biggyesztett 1000-es szám konkrétan a teljesítményre utal.
A 7 személyes Cadillac Vistiq 7 centiméterrel hosszabb a legnagyobb BMW szabadidő-autónál, az X7-esnél.
Az ABT által kezelésbe vett SQ8 erősebb lett, mint a gyári RS Q8.
A Lamborghini kapósabb, mint a Ferrari.
A kékvérű brit luxusmárka eddigi egy villanyautója mellé hamarosan két újabb elektromos modell fog csatlakozni.
A kékvérű brit luxusmárka az eredetileg tervezettnél lassabban nyit az elektromos autók irányába.