Őrült luxus: teáskanna gőzölög az új Mercedes-Maybachban
Ilyen az, amikor a gyártók már nem igazán tudnak hasznos új luxusfunkciót kitalálni. Próbálkozások persze mindig akadnak.
Ilyen az, amikor a gyártók már nem igazán tudnak hasznos új luxusfunkciót kitalálni. Próbálkozások persze mindig akadnak.
A szövevényes ügybe négy férfi keveredett bele. A tét a drága luxuskocsi visszaszerzése volt, amit egy óbudai parkolóból loptak el tavaly februárban. Az autó meglett, az ügyeskedőket a ferihegyi reptéren kapcsolták le.
A hipersportkocsiról továbbra sem derül ki, hogy pontosan mennyi a végsebessége, pedig erre konkrét ígéret volt.
Az indiai tulajdonban lévő brit márka legújabb SUV modellje egyáltalán nem szenved erőhiányban.
Mayweather ugyan nem kerek születésnapot ünnepel, de igen értékes ajándékkal lepte meg saját magát.
Ez az új terepjáró nemcsak elrettentő megjelenése, hanem elképesztően magas ára révén is igazi különlegességnek számít.
A ma már politikailag nem túl korrekt gigantikus benzinmotoroktól szépen lassan búcsút lehet venni a luxusautók piacán.
Nem sok készült ebből a különleges járműből, melynek ennek megfelelően alaposan meg is kérik az árát.
Egy illatszeres üzletlánc boltjait járták végig és onnan lopkodtak.
Az amerikai gyártó a tradicionális európai autógyártók saját földjén aratott fontos győzelmet. Más kérdés, hogy ez mire lehet elég?
Aki egy igazán ritka kékvérű brit luxusautóra vágyik, annak érdemes néhány pillantást vetnie erre a hazai példányra.
Bár a főúri jármű nevében jelenleg félig benne van a Mercedes is, azért külön kategória a márkán belül.
A Fülöp-szigetek elnöke üzent is az adócsalóknak: kár próbálkozni, úgyis elkapják őket.
Stuttgartban már javában a következő generációs S osztályon dolgognak, íme az első információmorzsák a többek közt tisztán elektromos változatban is készülő luxusautóról.
Vajon mit tudhat egy olyan kékvérű brit autó, amiért egy luxusház árát kérik el? Tényleg sokkal jobb, mint egy Audi, BMW vagy Mercedes? És mit lehet egy ilyen 2,5 tonnás szörnyeteggel kezdeni hóban? Vannak válaszaink.
Amit az autóipar 2018-ban tud, az bekerült a luxusautóba, és ez még az S-osztályos Mercedesnek és a 7-es BMW-nek is alaposan feladja a leckét. A léc igen magasan van, de vajon sikerül-e megugrani?
Ingolstadtban most mindenkinél előrébb járnak a fejlesztések, de a jelek szerint a müncheniek sem tétlenkednek.
Az ilyen és ehhez hasonló Mercedesekben több diktátor is örömét lelte, most pedig miénk lehet az egyik patika állapotú példány.
Önvezető technológia fronton az Audi meglógott a riválisai elől, de természetesen ők is szakadatlanul fejlesztenek.
Természetesen nem a nemzetszocialisták alapították a brit márkát, de a mostani nevének kialakulásában áttételesen ők is kivették a részüket.