Ezt a lenyűgöző Rolls-Royce-t még sokáig nem láthatja "élőben"
Ebben az autóban minden adott, ami a brit luxusmárkát leginkább jellemzi. Csak éppen futurisztikus formában.
Ebben az autóban minden adott, ami a brit luxusmárkát leginkább jellemzi. Csak éppen futurisztikus formában.
Ezzel a járgánnyal egész sok pakkot lehet igen gyorsan egyik helyről a másikra szállítani.
Kipróbáltuk, hogy milyen a sok régi- és újgazdag által kedvelt brit márka hamarosan hivatalosan is hazánkba érkező egyik szuperdrága modellje. Az új Bentleyt akár négykeréken gördülő szivarszalonnak is hívhatjuk.
Egy magas beosztású fejlesztési vezető ki merte mondani azt, amit sok átlagos vezető már régóta mormol magában.
A Game of Thronesnak ugyan semmi köze az autókhoz, de egy kis fantáziával azért könnyen összeboronálható a két téma.
A teljesen új gigantikus modellel a német gyártó már a Bentleyvel focizhat egy ligában. Méret és ár tekintetben egyaránt.
A stuttgarti csillagos márka a normál S-osztályt követően a kétajtós modellek ráncait is felvarrta.
Mutatjuk, hogy mely autógyártók neve hangzik el mostanság legtöbbször a trendi zenékben.
Ennek a hatalmas német luxusautónak a tulajdonosa vélhetően kipufogó-fetisiszta.
A brit luxusmárka tervezői bebizonyították, hogy még mindig nem felejtettek el szép autót rajzolni.
A négykarikás német gyártó kiváló 3D-hangélménnyel kecsegteti az újgenerációs luxusszedán vásárlóit.
A kékvérű brit autómárka, a Bentley bejelentette, hogy hamarosan megnyitja első magyar kereskedését.
Kamion- és luxusautó-verseny lesz a hétvégén a Hungaroringen.
Nem kizárt, hogy a méretes stuttgarti luxusautó tulajdonosa ténylegesen rokkant, de a parkolás ezen módjára akkor sincs magyarázat.
Mutatjuk, hogy milyen lenne egy olyan Phantom, melyet teljesen puritán felszereltséggel gurítanának ki az utakra.
A tomboló méretcsökkentési láz és a villanyosítás korában a bajor gyártó még gyorsan szabadon eresztett egy utolsó petrolhead dinoszauruszt. Kipróbáltuk az autót, amely egyetlen dübörgő gázfröccsre szinte annyit fogyaszt, amennyi üzemanyaggal egy kisautó elgurul 100 kilométert. Az izomkolosszus rajtelektronikája lazán kettes sebességi fokozatból startol.
Szinte hihetetlen, de Kis Grófo ezúttal nem valamelyik nagy német gyártó prémiumautójában feszít.
A német prémiummárka a legmodernebb és legerősebb hibrid technológiát fogja használni, ami egyenesen a Porschétól érkezhet.
Ezzel a brit kabrióval a legkomolyabb luxuskörülmények mellett suhanhatnánk a napsütésben.
A Mercedes szerint a kormány és pedál nélküli autókért a kezdeti időkben nagyon komoly összegeket kell majd fizetni.