A Coca-Cola állítja: eredetileg is le akarta cserélni a plakátokat
A kampány első hete volt a pároké, a második hét már a szivárványos palackoké – magyarázták a váltást.
A kampány első hete volt a pároké, a második hét már a szivárványos palackoké – magyarázták a váltást.
Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak. Ügyes és félresikerült, bátor és botrányos, de az embereket minden esetben erősen megmozgató reklámokat gyűjtöttünk össze.
A CNN, a Bloomberg, de a Reuters hasábjain is ott virít: a kormánypárti képviselő nem iszik kólát, mert az ital egy reklámján férfiak csókolóznak.
Vajon miért buziznak? Mi hiányzik nekik? Nem, nem az.