A propaganda működése, az erotikus álmok titka és Lucas háborúi: a HVG nagy nyári könyvajánlója 1. rész
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
„Számítottunk az eltérő véleményekre” – mondta a cég, de konkrét politikai felvetésekre, megnyilatkozásokra nem szeretnének reagálni.
Kiborult a Hit Gyülekezete a Coca-Cola melegbarát plakátján, attól tartanak, hogy a cég átírná az Alaptörvényt. Hat kérdésben kérték számon a Coca-Colát, nehezményezve, hogy az a fogyasztóktól érkező kritikákra az emberi jogokról tartott didaktikus kioktatást.
„Magyarországon az alaptörvény kimondja minden ember egyenlőségét, de egyértelműen meghatározza a házasság és család fogalmát is. A Coca-Cola plakátjaival és melegpárti hitvallásával azt üzeni a magyar társadalomnak, hogy az alaptörvény jogellenes, és változásra van szükség. Sokan akarják ma kívülről megmondani azt, milyen legyen Magyarország. Ezt azonban kizárólag a magyar választóknak és a magyar társadalomnak joga eldönteni. A magyarok harminc éve elutasították azt, hogy Moszkvából mondják meg nekik, mi a jó és mi a rossz. Miért akar most egy cég Atlantából kioktatni bennünket?”
A Népszava megkereste a céget a Hit Gyülekezete üzenete után, reagáljanak. „Általános, emberi jogi elveink, szemléletünk van. Többek közt az, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Ezt több platformon is kifejezzük, de konkrét politikai felvetésekre, megnyilatkozásokra nem szeretnénk reagálni.”
Ugyanakkor elmondták, számítottak az eltérő véleményekre. „Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye ebben a kérdésben. Reméljük, a mi jogunkat a szabad véleményformáláshoz szintén tiszteletben tartják.”
Mégis, hogy merészelik? - reklámok, amelyek a Coca-Cola plakátjainál is nagyobbat szóltak
Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak.
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
Mindenre gondoltak azok a csalók, akik a videónkban megszólaló áldozatokat átverték.
Az oroszok novemberben vettek célba egy munkácsi elektromos alállomást.
Távozásuk után a közgyűlés határozatképtelenné vált.
Kapu Tibor első magyar űrhajósként léphetett a Nemzetközi Űrállomás fedélzetére.
Sok tanár éppen egyetlen ponttal csúszott le a kiemelkedő kategóriába sorolásról.
Várnai László elnézést kért a felpofozott diáktól és a képviselőtársaitól is.