szerző:
hvg.hu

A kampány első hete volt a pároké, a második hét már a szivárványos palackoké – magyarázták a váltást.

A Coca-Cola közleményben adott hírt arról, hogy a Sziget Fesztiválhoz időzítve új plakátokkal hirdetik a #loveislove kampányukat. Szerdától a Szigeten és a hirdetési felületeiken is a szivárvány címkével ellátott palackok láthatóak, vagyis lecserélik az elmúlt napokban nagy vihart kavaró hetero- és homoszexuális párokat ábrázoló plakátokat. A limitált szériás termékeket egyébként kizárólag a Sziget Fesztiválon lehet majd kapni.

Ilyen volt
©
Ilyen lett
©

Kérdéseinkre a Coca-Cola közölte, hogy a kampányt eredetileg is így tervezték. A kampány első hete volt a pároké, a második héttől pedig a szivárványos címkés palacké. Azt írták, sikeresnek gondolják az értékeik közvetítését a plakátok segítségével: „Kampányunkkal értékek és emberi jogok mellé állunk, így elveinknek és értékrendszerünknek megfelelően támogatjuk az elfogadást, azt a szemléletet, hogy az emberek egyenlőek”. Arra a kérdésünkre, hogy a Sziget után visszakerülnek-e a most lecserélt plakátok, azt mondták, az eredeti terveiknek megfelelően, augusztus közepéig, a fesztivál végéig tart a kampány.

Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
hvg.hu Élet+Stílus

Mégis, hogy merészelik? – reklámok, amelyek a Coca-Cola plakátjainál is nagyobbat szóltak

Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak. Ügyes és félresikerült, bátor és botrányos, de az embereket minden esetben erősen megmozgató reklámokat gyűjtöttünk össze.

Kiirtotta családját egy orosz tizenéves

Kiirtotta családját egy orosz tizenéves

Androidos és van WhatsApp a telefonján? Hamarosan kap egy rég várt új funkciót

Androidos és van WhatsApp a telefonján? Hamarosan kap egy rég várt új funkciót

A műanyagokba halt bele Mariam, a tavasszal megmentett dugong

A műanyagokba halt bele Mariam, a tavasszal megmentett dugong

Két barlangász rekedt a Lengyel-Tátra legmélyebb barlangjában

Két barlangász rekedt a Lengyel-Tátra legmélyebb barlangjában

Eladó a Porsche legendás első autója

Eladó a Porsche legendás első autója

Magyar siker a locarnói filmfesztiválon

Magyar siker a locarnói filmfesztiválon