Meztelen férfi flangált Budán
És futott egy kört a Margit-szigeten is.
28 évvel az ikonikus címlapfotó után, amelyen a terhes Demi Moore anyaszült meztelenül pózolt, a színész ismét levetkőzött. Ezúttal a Harper's Bazaar októberi számának.
A bukósisakot azért felvette.
A svéd rendőr és a börtönbüntetése elől menekülő drogdíler, utóbbi pechjére, épp ugyanabban a szaunában lazultak. A rendőrt nem hozta zavarba, hogy mindketten meztelenek voltak, és letartóztatta az elítéltet.
Havas Jon feneke nem számít – üzente a színésznő.
Nem csak a színpadon vetkőznek le a szereplők, de a nézőket is arra kérik, hogy legyenek meztelenek.
Az ismeretlen két vonatot is feltartott szerdán.
A vasárnapi esetről a Blikk olvasója számol be, le is fotózta az elmesélése szerint "megbotránkozást kiváltó" esetet.
A sorozat alkotói pedig nemrég közleményt adtak ki.
Spencer Tunick amerikai fotóművész ismét olyan képeket készített, amelyekhez meztelen tömegre van szükség. Kissé hideg volt ugyan a helyszínen, de a fényviszonyok kedvezően alakultak. Volt, akinek az önbizalmán javított valamennyit a különleges performansz.
Nem photoshoppal manipulált fényképről van szó, az túl közönséges lett volna. Valaki rajzolt egy meztelen Kunhalmi Ágnest.
A fiú iskolából tartott hazafelé, amikor a parkban észrevette a meztelen embereket, akik kiabáltak felé és utána iramodtak. A rendőrség nyomozást indított.
Magát azonos neműnek álcázva csalt ki kiskorú lányoktól meztelen és félmeztelen képeket, majd azzal zsarolta őket, hogy küldjenek magukról pornográf fotókat és videókat. Egy anyuka buktatta le.
Egy szál semmiben vacsoráznak a vendégek egy új párizsi étteremben. Az ablakokon függöny van, a telefonokat kint kell hagyni a ruhatárban, a székeken cserélik a huzatot váltáskor. A pincérek viszont ruhában dolgoznak.
Az ELTE Füvészkert próbálja megelőzni, hogy bárki is meztelenül jelenjen meg náluk. Valaki a jelek szerint tréfás kedvében volt.
A reklámszakmának váltania kell, ha tényleg meg akarja érteni a nőket, sőt épp egy új korszak kezdetén állunk: szexizmussal és a nők tárgyiasításával ma már egyre kevésbé lehet bármit eladni. Főként az Y és a Z generáció várja el a márkáktól, hogy a profiton túl társadalmi hasznot is hajtsanak, közös ügyeinkben hitelesen szerepet vállaljanak. Nem véletlenül hódít a femvertising.