Már 75 millió felhasználója van a Netflixnek
Eredményes évet tudhat maga mögött a filmnézős szolgáltatás, és az idei még ígéretesebbnek tűnik.
Eredményes évet tudhat maga mögött a filmnézős szolgáltatás, és az idei még ígéretesebbnek tűnik.
Akinek magyar szinkron és felirat nélkül is bejött a Netflix, talán egy dolgot hiányolhat: egy igazán jó keresési lehetőséget a filmekhez és sorozatokhoz – amiket aztán például a Netflixen is megnézhet. Ez az oldal praktikus módszereket kínál a válogatásra.
Kegyetlen drogbáró, gyilkos politikus, vagány magánnyomozónő és egy ártatlanul elítélt férfi a már Magyarországon is elérhető előfizetéses streamelő honlap sorozatainak hősei. Mi a siker titka? – erről ír a HVG e heti száma.
Reklámok és korlátok nélküli szórakozás, a választás szabadsága, saját gyártású trendi műsorok és személyre szabott ajánlatok – többek között ezek miatt fizet elő világszerte több tízmillió felhasználó az internetes televíziós szolgáltatást kínáló Netflixre, amely immár Magyarországon is elérhetővé vált. A kaliforniai gyökerű cég példája jól mutatja, hogy a gyorsan változó piacokon az előremutató technikák adaptálásával hatalmas előnyre lehet szert tenni.
A Netflix senkinek nem számlázza ki a próbahónap díját, még akkor sem, ha a bankszámlára nézve ez elsőre így tűnik. Máris elmagyarázzuk.
Egyre többen nem köttetnek be hagyományos, széleskörű telekommunikációs szolgáltatásokat lakásukba vagy új albérletükbe. A vonalas telefon már alig kell valakinek, de egyre kevesebben választják a televíziós szolgáltatásokat, ugyanis egy gyors interneteléréssel rengeteg tartalmat érhetünk már el. Minden a személyre szabott igények szerint történhet mindössze pár ezer forinttért.
Mivel az első hónap ingyenes, így bizonyára sokan regisztráltak a pár napja hazánkban is elérhető Netflixre. A filmek és sorozaton közti böngészéshez, a néznivaló gyors megtalálásához mutatunk egy egyszerű trükköt.
Estefelé lerogyunk a fotelbe, elővesszük a heti műsorújságot, megnézzük, hogy korábban miket karikáztunk be, odakapcsolunk, és ha nem késtük le, megnézzük az esti filmet. Valószínűleg még sokaknak ismerős lehet ez a – ma már retrónak nevezett – élethelyzet, pedig évek óta egészen máshogyan tévézünk.
Hosszú-hosszú éveket kellett rá várnunk, de mostantól végre Magyarországon is elérhetővé vált a tévézés nyugaton divatos, nekünk új formája.
Hamarosan Magyarországon is elérhető lesz a Netflix népszerű videostreaming szolgáltatása, amivel fix havidíj ellenében korlátlanul nézhetnek filmeket és sorozatokat a felhasználók. A nagy bejelentésre valószínűleg este kerül sor a Las Vegas-i elektronikai kiállításon.
A streaming szolgáltatásáról ismert, és nálunk egyelőre még nem elérhető Netflix egy különleges okos zoknit fejlesztett.
Aligha kaphatnának szebb karácsonyi ajándékot a Frank Underwood rajongók, mint a bejelentés hírét, miszerint március 4-én érkezik a House of Cards (Kártyavár) negyedik évada. Bár ne legyünk telhetetlenek, de ennél még nagyobb boldogság lenne, ha már a fa alatt megnézhetnénk az Egyesült Államok elnökének legújabb kalandjait, aki úja kampányba kezd, hogy az újraválasztásáért harcoljon a negyedik évadban.
Az indián színészek a sértő szerepeik miatt hagyták ott a forgatást, de nemsokára megjelenik Sandler westernparódiája.
A népszerű sorozatból négy új, kilencven perces rész készül, ráadásul a teljes főszereplőgárda visszatér.
Az elmúlt évek legprovokatívabb, legelgondolkodtatóbb sorozata, a brit Fekete tükör következő, tizenkét részes évada már a Netflixen fog megjelenni.
A Netflix kutatása szerint a Breaking Badből csak kettő, míg az Így jártam anyátokkal-ból nyolc rész kell a függőség eléréséhez.
Nem fogja kitalálni, hogy – leszámítva persze a munkát, az alvást és a napi kötelező általános tevékenységeket – mivel tölti el a legtöbb időt az átlag amerikai.
Az előfizetéses online tévészolgálató a nagy sikerű sorozatai után végképp rákapcsolt a filmekre – egy Afganisztánban játszódó igaz történethez sikerült megnyernie a népszerű színészikont.
Nem hazudtolta meg magát Ricky Gervais, a szókimondó angol színész-humorista. Olyan reklámot készített egy cégnek, amiben arról beszél, hogy mennyire nem akarta megcsinálni azt a reklámot - és ez is olyan vicces, mint egy tetszőleges Office-rész.
Evolúciós ugrásra készülnek a tévésorozatok gyártói: a tartalom, a sztárok és a növekvő büdzsé mellett az elérést lehetővé tevő internet és a mobileszközök is főszereplők lesznek.